اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  کردستان

سپاه و کمیته امداد ظرفیت بالایی در خدمت به محرومان دارند

فرمانده سپاه بیت‌المقدس کردستان گفت: سپاه پاسداران انقلاب اسلامی و کمیته امداد امام خمینی(ره) ظرفیت بالایی در خدمت به محرومان و کمک به مستضعفان کشور دارند.

سپاه و کمیته امداد ظرفیت بالایی در خدمت به محرومان دارند

به گزارش خبرگزاری فارس از سنندج، سردار سیدصادق حسینی در جلسه انعقاد تفاهم‌نامه سازمان بسیج سازندگی و کمیته امداد امام خمینی که با حضور سردار محمد زهرایی مسئول سازمان بسیج سازندگی کشور و حجت‌الله عبدالملکی معاون اشتغال کمیته امداد کشور برگزار شد، اظهار کرد: خدمت به محرومین از اهداف عالیه امامان انقلاب است و سپاه و کمیته امداد که تحت فرمان رهبر انقلاب هستند‌، در سنوات گذشته خدمات بسیاری در راستای محرومیت زدایی داشته اند.

وی افزود: احداث خانه محرومین، ایجاد اشتغال و محرومیت‌زدایی خدماتی بوده که در دوران انقلاب اسلامی به محرومان و نیازمندان ارائه شده و امیدواریم با امضای این تفاهم‌نامه نیز بتوانیم با استفاده از ظرفیت‌های سپاه و کمیته امداد در راستای امنیت اشتغال کارهای بسیاری را انجام دهیم.

تحویل 470 واحد مسکن مددجویی به همت بسیج سازندگی

مدیرکل کمیته امداد استان کردستان نیز در این جلسه بیان کرد: سپاه و کمیته امداد در چند دهه گذشته از عمر انقلاب تا امروز توانسته‌اند خدمات بسیاری در راستای محرومیت‌زدایی در این استان انجام دهند.

محمدرسول شیخی‌زاده ادامه داد: کمک مومنانه در سال 99 اتفاق بسیار بزرگی بود که با همت سپاه انجام شد و هیچ محرومی در این شرایط سخت دچار مشکل نشد.

وی با بیان اینکه در بحث مسکن به همت بسیج سازندگی 470 واحد احداث و تحویل محرومان شد، یادآور شد: در بحث جهیزیه، معیشت و زکات نیز اقدامات بسیار موثری در چند سال اخیر انجام شده و توانسته‌ایم نقشی در محرومیت‌زدایی داشته باشیم.

مدیرکل کمیته امداد استان کردستان گفت: همچنین به همت سپاه و کمیته امداد 240 پنل خورشیدی برای خانوارهای مددجو نصب و راه‌اندازی می‌شود که می‌تواند منبع درآمد خوبی برای مددجویان باشد.

شیخی‌زاده اظهار کرد: در بحث اشتغال سهمیه استان کردستان در سال جاری 160 میلیارد تومان تسهیلات اشتعالزایی بود که با جذب آن برای بیش از 5 هزار و 600 نفر شغل ایجاد می شود و تا امروز توانسته‌ایم 138 میلیارد تومان آن را جذب کنیم.

انتهای پیام/2330/75/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول