اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  خراسان شمالی

ضرب‌الاجل فرماندار اسفراین به برداشت‌کنندگان غیرمجاز از معدن «آلبلاغ»

فرماندار اسفراین گفت: با توجه به استقرار نیروهای حفاظتی در محدوده معدن آلبلاغ، از برداشت‌کنندگان درخواست داریم هر چه زودتر از منطقه خارج شوند و چنانچه وسایل و تجهیزاتی در منطقه باشد، بعد از مهلت تعیین شده توقیف خواهد شد.

ضرب‌الاجل فرماندار اسفراین به برداشت‌کنندگان غیرمجاز از معدن «آلبلاغ»

طاهر رستمی در گفتگو با خبرنگار فارس در اسفراین اظهار کرد: با توجه به مشکلاتی که در برداشت از معدن آلبلاغ اسفراین در دو سال اخیر داشتیم و تعدادی از همشهریان در این منطقه فوت کردند، با پیگیری انجام شده در سفر ریاست محترم جمهوری، کارهای مطالعاتی معدن و اکتشاف آن مصوب شده است.

وی افزود: بارها منطقه پاکسازی و ایست بازرسی در منطقه انجام شده است و تاکنون بیش از ۵۰۰ تن سنگ معدن غیرمجاز در این منطقه کشف شده است. 

فرماندار اسفراین گفت: در سفری که رئیس محترم شرکت ایمیدرو به شهرستان داشته، تفاهم‌نامه‌ای با استاندار محترم خراسان شمالی به امضاء رسید و با پیگیری های که نماینده مردم اسفراین در مجلس شورای اسلامی داشته‌، اتفاقات خوبی در شهرستان رخ داده است

وی افزود: برای حفاظت منطقه چندین بار مناقصه برگزار شده و شرکتی در مناقصه برنده نشده اما شرکتی اخیرا کار حفاظتی ان را برای مدت ۴ ماه عهده دار شده که به زودی در منطقه مستقر می‌شود. 

فرماندار اسفراین  تصریح کرد: در نشستی که با دهیاران و شورای اسلامی روستاهای منطقه داشتیم از آنان خواستیم که با نیروهای حفاظتی مستقر در منطقه همکار کنند تا بستری فرهم گردد که شرکت ایمیدرو کارهای مطالعاتی و اکتشاف آن را به راحتی انجام دهند. 

رئیس شورای تامین شهرستان اسفراین در پایان گفت: با توجه به استقرار نیروهای حفاظتی، از برداشت‌کنندگان درخواست داریم هر چه زودتر از منطقه خارج شوند چون با استقرار نیروهای حفاظتی، کار ایست و بازرسی انجام می‌شود و چنانچه وسایل و تجهیزاتی در منطقه باشد بعد از مهلت تعیین شده توقیف خواهند شد. 

انتهای پیام/د/ح

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول