اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  همدان

اعمال تخفیف ۳۰ درصدی عوارض شهرداری نهاوند

شهردار نهاوند از اعمال تخفیف ۳۰ درصدی عوارض شهرداری نهاوند به مناسبت سالگرد پبروزی انقلاب اسلامی خبر داد.

اعمال تخفیف ۳۰ درصدی عوارض شهرداری نهاوند

محمد حسین‌پور امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در نهاوند اظهار کرد: به منظور گرامیداشت چهل و دومین سالگرد پیروزی انقلاب شکوهمند اسلامی با تصویب شورای شهر تخفیف ۳۰ درصدی عوارض شهرداری برای شهروندان نهاوند اعمال می‌شود.

وی افزود:  مدت زمان اجرای این مصوبه از ابتدای بهمن ماه به مدت یک ماه است که شهروندان می‌توانند با مراجعه به دایره شهرداری از این فرصت بهره‌مند شده و نسبت به مرداخت بدهی خود اقدام کنند.

شهردار نهاوند با اشاره به اینکه این طرح شامل تمام عوارض و بهای خدماتی به جز کمیسیون ماده ۱۰۰، کمیسیون ماده ۱۰۱ قانون شهرداری‌ها و عوارض خودرو است گفت: همکاری و مشارکت شهروندان در پرداخت به‌موقع عوارض موجب می‌شود تا مدیریت شهری در اجرای برنامه‌های خود گام‌های سریع‌تری بردارد.

وی اظهار کرد: با توجه به تجارب همه ساله از شهروندان درخواست داریم به منظور پرداخت بدهی خود از روزهای ابتدای اعمال تخفیف به شهرداری مراجعه کرده و آن را را به روزهایی پایانی که باعث تجمع مراجعه‌کنندگان در شهرداری می‌شود موکول نکنند.

انتهای پیام/ 3140/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول