اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  خراسان رضوی

فارس من| کمبودی برای تولید تخم‌مرغ در قوچان وجود ندارد

سرپرست اداره صنعت، معدن و تجارت قوچان گفت: کمبودی در تولید تخم‌مرغ در سطح این شهرستان وجود ندارد و وظیفه تأمین و تحویل این محصول بر عهده جهاد کشاورزی است.

فارس من| کمبودی برای تولید تخم‌مرغ در قوچان وجود ندارد

به گزارش خبرگزاری فارس از قوچان، مخاطبان این رسانه در سامانه مردمی «فارس من» سوژه‌ای تحت عنوان «کمبود و گرانی تخم‌مرغ در قوچان» مطرح کرده و درخواست پیگیری پیرامون این موضوع را داشتند.

سرپرست اداره صنعت، معدن و تجارت قوچان در گفت‌وگو با خبرنگار فارس با اشاره به اینکه توزیع تخم‌مرغ در سطح استان به اتحادیه مرغداران تخم‌گذار واگذارشده بود، گفت: مقررشده بود تمام تولیدات واحدها در شبکه توزیع شود که حدود ۲۶ روز قیمت ۱۴ هزار و ۵۰۰ تومان رعایت شد اما واحدها نسبت به قیمت اعتراض کردند که قرار شد تنها ۵۰ درصد وارد شبکه توزیع شود.

مصطفی پیرایش بیان کرد: سهم قوچان ۲ تن و ۷۰۰ کیلوگرم بود که طی جلسه برگزارشده با یکی از شرکت‌های بزرگ مستقر در این شهرستان ۳ تن روزانه باقیمت ۱۴ هزار و ۵۰۰ تومان اختصاص یافت.

وی با تأکید بر این موضوع که کمبودی در تولید تخم‌مرغ در سطح شهرستان وجود ندارد، تصریح کرد: سازمان صنعت، معدن و تجارت وظیفه نظارت بر کم‌فروشی، رعایت قیمت‌ها و غیره را بر عهده دارد و وظیفه تأمین و تحویل این محصول بر عهده جهاد کشاورزی است.

سرپرست اداره صنعت، معدن و تجارت قوچان یادآور شد: برآورد در شرایط عادی ۳.۵ تن و در مقاطعی تا ۴ تن نیز احساس شده است ولی در شرایط امروز اتفاقاتی در سطح بازار به وجود آمده که باعث شده کمبود این محصول حس شود.

پیرایش ادامه داد: تخم‌مرغ بسته‌بندی‌شده نیز دارای قیمت مصوب بوده که متأسفانه فروشگاه‌های زنجیره‌ای قوچان این قیمت را رعایت نمی‌کنند و برخورد قانونی با متخلفان در دستور کار قرار دارد.

انتهای پیام/ ۷۰۰۴۳

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول