اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  خوزستان

مردم مشاهده دستگاه غیرمجاز استخراج ارز را گزارش دهند

معاون امور مشترکین شرکت توزیع برق خوزستان گفت: مردم با شماره‌گیری تلفن ۱۲۱ و ۱۵۲۱ مشاهده دستگاه غیرمجاز استخراج ارز را گزارش دهند.

مردم مشاهده دستگاه غیرمجاز استخراج ارز را گزارش دهند

به گزارش خبرگزاری فارس از اهواز، سیاوش کریمی معاون امور مشترکین شرکت توزیع برق خوزستان در جمع خبرنگاران اظهار کرد: بحث مدیریت مصرف برق این روزها بسیار مهم است و یکی از نمونه‌های پرمصرف برق دستگاه‌های دیجیتال غیرمجاز استخراج ارز است.

وی افزود: در تلاش هستیم که مراکز این دستگاه‌ها را در سراسر استان شناسایی و جمع آوری نماییم همچنین کسانی که مجوز اداره صنعت، معدن و تجارت را دارند نیز برای مدتی به صورت تفاهمی فعالیتی در این خصوص نخواهند داشت.

معاون امور مشترکین شرکت توزیع برق خوزستان گفت: یک انشعاب در شهرستان اندیمشک با ۲۴۵ کیلووات مشغول به فعالیت است که مقرر شد تا تنظیم مصرف از دستگاه خود استفاده نکند.

کریمی تصریح کرد: مردم در صورت مشاهده دستگاه استخراج غیرمجاز ارز می‌توانند با شماره‌گیری تلفن ۱۲۱ و ۱۵۲۱ گزارش خود را اعلام نمایند تا مراتب جمع آوری صورت گیرد.

انتهای پیام/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول