اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  خراسان جنوبی

لیگ دسته سوم فوتبال | نماینده خراسان‌جنوبی مغلوب جویبار شد

در سومین هفته از مرحله نخست لیگ دسته سوم فوتبال باشگاه‌های کشور تیم پیام بادامک قائنات در یک بازی خانگی نتیجه بازی را به مقاومت جویبار واگذار کرد.

لیگ دسته سوم فوتبال | نماینده خراسان‌جنوبی مغلوب جویبار شد

به گزارش خبرگزاری فارس از بیرجند، باشگاه فوتبال بادامک قاین که در سال ۱۳۹۸ تاسیس و فعالیت‌های خود را بصورت آکادمی و پرورش استعدادهای برتر خراسان جنوبی آغاز کرده است پس از کش و ‌قوس‌های فراوان به عنوان تنها نماینده در لیگ دسته سوم کشور در فصل ۱۳۹۹-۱۴۰۰ حضور دارد.

تیمی که در آخرین ساعات مانده به نخستین رویارویی با حریفانش در این ماراتن ملی با بدقولی و فسخ قرارداد اسپانسر تهرانی‌اش مواجه شد عزم خود را جزم کرده تا با بهره‌گیری از نوجوانان ۱۴ و ۱۵ ساله بومی آن‌هم بدون هیچ گونه قرارداد مالی گام در این مسیر پر فراز و نشیب گذاشت تا بلکه متولیان فوتبال خراسان‌جنوبی به خود آیند و فکری اساسی در حوزه دیپلماسی ورزشی بنمایند.

در سومین هفته از لیگ دسته سوم فوتبال باشگاه‌های کشور تیم پیام بادامک قائنات در زمین چمن طبیعی مجموعه ورزشی شهید دکتر امین زاده شهر قائن درحالی میزبان تیم مقاومت جویبار بود که همچون گذشته جای دست‌اندرکاران فوتبال خراسان‌جنوبی در این بازی خالی بود.

تنها نماینده خراسان‌جنوبی در این رویداد ورزش ملی برغم شایستگی‌های لازم و ۹۰ دقیقه تلاش نتوانست از امتیاز میزبانی بهره ببرد و نتیجه تساوی یک بر یک را حفظ کند و در آخرین دقایق ۲ بر ۱ نتیجه بازی را به میهمان واگذار کرد.

تیم پیام بادامک قائنات پیش از این در دومین هفته از مسابقات لیگ دسته سوم فوتبال باشگاه‌های کشور ۲ بر صفر در مقابل تیم پرقدرت سیمان شاهرود زمین‌گیر شده بود و همچنین در نخستین هفته از این ماراتن ملی نیز یک بازی خانگی یک بر صفر از تیم پیام مقاومت تهران عقب ماند.

نماینده خراسان‌جنوبی در گروه (الف) لیگ دسته سوم فوتبال باشگاههای ایران با تیم‌‌های شریعت نوین مشهد، آسمان مشهد، استقلال علی‌آبادگلستان، داماش پارسه تهران، مقاومت تهران، شهروند نور، شهرآهن خواف، سیمان شاهرود، بادامک قائنات، مقاومت جویبار، دریای حربده محمودآباد، کیان اراک انتظار بجنورد به رقابت می‌پردازد.

تیم پیام بادامک قائنات خراسان‌جنوبی با سرپرستی تیم پیام بادامک قائنات خراسان‌جنوبی را محمدخاکسارنژاد بر عهده دارد، سرمربیگری و مربیگری تیم را حسن حبیب‌الهی، مسعود مهاجر و حسین طیب انجام می‌دهند و میثم هادی خانی، امیر ملانژاد، مهدی شاهدی، یوسف غلام‌زاده، سجاد گزنشکی، هادی خسروی، سیامک عصمتی، مسعود مهاجر، حمید هیزمی، فاضل_صفائی، کاظم حسنی، حمیدرضا شادمان، محمد نظام، ابوالفضل_عبداللهی احمد عابدی، محمد خرسندی، علی صالح نژاد، مرتضی شریعتی بازیکنان این تیم هستند.

انتهای پیام/3403/ج

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول