اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  گیلان

شهرداری آستارا پارس جنوبی را از بحران خارج کرد

دیدار دو تیم پارس جنوبی جم و شهرداری آستارا در هفته دهم از رقابت‌های لیگ یک آزادگان با نتیجه سه بر یک به سود نماینده بوشهر به پایان رسید.

شهرداری آستارا پارس جنوبی را از بحران خارج کرد

به گزارش خبرگزاری فارس از رشت، هفته دهم مسابقات لیگ دسته یک فوتبال باشگاه‌های ایران، عصر امروز تیم‌های تیم پارس جنوبی جم و شهرداری آستارا در ورزشگاه تختی شهر جم به‌ دیدار یکدیگر رفتند که این دیدار با برتری سه بر یک به سود پارس جنوبی جم خاتمه یافت.

پایان رأفت در این دیدار اشکان توانا، سعید دلاور، رضا فخری، آرمین منفرد دوست، پویا عزیزپور، حمید ابراهیمی، جابر نصیری، محمد ابراهیم رضازاده، سعید طالبی، عارف اکبری و پژمان ثباتی را درون ترکیب قرار داده بود.

مهران گلبرگ بازیکن سابق تیم ملی در این دیدار محروم و آیدین مسعود، بهزاد سلطانی و مسعود رمضانی نیز مصدومان شهرداری آستارا بودند.

گل‌های پارس جنوبی جم را میلاد صارمی در دقیقه‌های ۱۰ (پنالتی) و ۶۲ و میلاد قربان زاده در دقیقه ۳۳ وارد دروازه شهرداری آستارا کردند.

سعید دلاور هم در دقیقه ۵۳ تک‌گل شهرداری آستارا را به ثمر رساند.

قضاوت این دیدار را معین ایزدی به همراه کمک‌های خود احد سلطانی، نجف پناهی و احسان اکبری بر عهده داشت.

پارس جنوبی با این برد ۱۷ امتیازی شد و به رده چهارم جدول صعود کرد و تیم شهرداری آستارا نیز با این شکست ۱۵ امتیازی باقی ماند و به رده هشتم جدول سقوط کرد.

تیم پارس جنوبی جم در هفته یازدهم در خارج از خانه به مصاف نود ارومیه می‌رود و شهرداری آستارا نیز در خانه با تیم ملوان بندر انزلی دیدار می‌کند.

انتهای پیام/۸۴۰۰۸

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول