اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  البرز

مجریان برگزاری انتخابات ۱۴۰۰ مشخص شدند

فرماندار کرج با صدور احکامی جداگانه اعضای ستاد سیزدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری و ششمین دوره انتخابات شوراهای اسلامی شهر و روستا در کرج را صادر کرد.

مجریان برگزاری انتخابات ۱۴۰۰ مشخص شدند

به گزارش خبرگزاری فارس از کرج، تنها یک ماه تا اسفندماه و آغاز فرایند رسمی برگزاری انتخابات در کشور باقی مانده است؛ به دستور استاندار البرز، مقدمات و تمهیدات لازم جهت برگزاری دو انتخابات ملی در شهرستان کرج فراهم شده است.

همچنین با تأکید فرماندار کرج، ایجاد بسترهای اطلاع رسانی جامع، تبلیغات محیطی با تمرکز بر فضای مجازی در شرایط کرونایی، از جمله پیش الزامات برگزاری انتخاباتی پر شور و با نشاط اجتماعی است که از ماه‌ها قبل مقدمات آن در فرمانداری کرج مهیا شده و چراغ روز شمار انتخابات در فرمانداری شهرستان کرج بعنوان یکی از این ستادها در مرکز استان البرز روشن شده است.
 هر چند فرایند ثبت نام داوطلبان ششمین دوره انتخابات شوراهای اسلامی شهر و روستا بصورت الکترونیکی و از طریق سامانه جامع انجام خواهد شد اما داوطلبان کرسی پارلمان شهری باید پس از ثبت نام قانونی، به فرمانداری‌ها و بخشداری‌ها مراجعه نمایند و رسید پایانی خود را برای رقابت در انتخابات از این نهادها دریافت کنند. بنظر می‌رسد فضای مجازی نیز در شرایط کرونایی، بیشترین تمرکز داوطلبان انتخابات شوراهای اسلامی شهر و روستا را برای معرفی توانمندی هایشان به خود اختصاص دهد.

غفور قاسم پور، فرماندار کرج با اشاره به اهمیت حضور و مشارکت مردم در انتخابات ۱۴۰۰، گفت: مشارکت و رقابت احزاب و گروه‌های سیاسی در افزایش شور و نشاط انتخابات تاثیر بسزایی خواهد داشت و از این رو خانه احزاب را شهرستان کرج تشکیل داده‌ایم.

فرماندار کرج افزود: فضای شهر باید شور و نشاط انتخاباتی داشته باشد و در این زمینه تبلیغات محیطی حرف اول را می‌زند.

وی ادامه داد:  باید تلاش شود تا در مهلت باقیمانده شرایط برگزاری انتخاباتی پرشور فراهم شود.

قاسم پور با اشاره به اینکه وزارت کشور به عنوان مجری انتخابات تلاش دارد تا فضای رقابتی و مشارکتی خوبی برای انتخابات ایجاد نماید، عنوان کرد: حضور مردم در انتخابات تبلوری از حمایت مردم از کشور و دفاع از کشور در برابر دشمنان و بیگانگان است.

این مقام مسؤول یادآور شد: در مجموع انتخابات برای مجموعه وزارت کشور به عنوان مجریان، ناظرین و مسئولان برقراری امنیت و سلامت انتخابات بسیار مهم است، چرا که متولی کار هستند.

قاسم پور گفت: باید در همه حوزه‌ها اصل بی طرفی را سرلوحه کار خود قرار دهیم.

فرماندارکرج در ادامه با اشاره صدور احکام اعضای ستاد انتخابات اظهار کرد: سلامت، امنیت، مشارکت و رقابت اساس کار انتخابات است  و هر فرد باید برای انجام وظایف خود، احساس مسؤولیت داشته باشد، آن را وظیفه شرعی و قانونی خود بداند و تا لحظه آخر حضور در مسؤولیت خود به تمامی وظایف‌ خود عمل کند.

اعضای ستاد سیزدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری و ششمین دوره انتخابات شوراهای اسلامی شهر و روستا در شهرستان کرج بدین شرح منصوب شده اند:

اسدالله رئیسی بعنوان مسئول کمیته حراست و استعلامات

محمد مجرد بعنوان مسؤول کمیته پشتیبانی و تدارکات و نقلیه

محبوب فروزنده بعنوان  مسؤول کمیته حقوقی و امحاء

سپیده غفاری بعنوان مسؤول کمیته تبلیغات و اطلاع رسانی

امیر حسین محمدی بعنوان مسؤول دبیرخانه ستاد انتخابات و کمیته امنیتی و انتظامی

رضا حسینقلی زاده بعنوان مسؤول کمیته فناوری اطلاعات 

علی جزندری بعنوان جانشین رییس ستاد  و مسؤول کمیته اجرایی 

داریوش مردانی بعنوان مسؤول کمیته آموزش

انتهای پیام/ش

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول