اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  البرز

آغاز ثبت نام داوطلبین حضور در ترکیب شورای ائتلاف نیروهای انقلابی البرز + لینک ثبت نام

دبیر شورای ائتلاف نیروهای انقلابی اسلامی استان البرز گفت: سازوکاری برای انتخابات شورای شهر پیش بینی شده است که جوانانی که ظرفین خوبی برای حضور در عرصه‌های خدمت رسانی دارند پا به میدان بگذارند و از ظرفیت نسل جوان در کنار تجربه مدیران پرتلاش و انقلابی استفاده شود.

آغاز ثبت نام داوطلبین حضور در ترکیب شورای ائتلاف نیروهای انقلابی البرز + لینک ثبت نام

علاءالدین سیفی، دبیر شورای ائتلاف نیروهای انقلابی اسلامی استان البرز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس، در رابطه با آخرین اقدامات این ائتلاف گفت: هیئت مؤسس این ائتلاف و همچنین ترکیب شورای ائتلاف نیروهای انقلابی در استان، شهرستان‌ها و شهرها در طی هفته های گذشته در حال تکمیل است و این مجموعه های مردمی در حال تشکیل جلسات خود هستند.

وی با بیان اینکه در انتخابات مجلس اخیر ۲۳۰ نماینده از لیست  شورای ائتلاف نیروهای انقلاب  موفق به راهیابی به مجلس شدند گفت: منسجم کردن نیروهای انقلابی در استان‌ها از دستاوردهای مهم این مجموعه مردمی است.

سیفی افزود: با آسیب شناسی که صورت گرفت یکی از اقدامات جدید این مجمع برای شناسایی نیروهای انقلابی استفاده از ظرفیت  فضای مجازی خواهد بود و علاقه‌مندان می‌توانند با مراجعه به لینک عضوگیری شورا نسبت به معرفی خود به شورای ائتلاف استان اقدام کنند و از میان ثبت نام کنندگان بعد از طی بررسی های لازم 15 نفر انتخاب خواهد شد و با برگزاری انتخابات بین این 15 نفر 3 نفر به نمایندگی وارد ترکیب شورای اصلی می‌شوند.

وی اظهار کرد: خوشبختانه احزاب و گروه‌های مختلف انقلابی در استان به ما می‌پیوند و ماموریت اصلی ما ایجاد اتحاد بین نیروهای انقلابی برای حضور در جریان انتخابات ریاست جمهوری و شورای شهر و روستا است.

دبیر موسس شورای ائتلاف نیروهای انقلابی استان البرز، تصریح کرد: سازوکاری برای انتخابات شورای شهر پیش بینی شده است که طبق آن کسانی که دغدغه انقلابی دارند و جوانانی که ظرفین خوبی برای حضور در عرصه‌های خدمت رسانی را دارند پا به میدان بگذارند و از ظرفیت نسل جوان در کنار تجربه مدیران پرتلاش و انقلابی استفاده  شود و اعضا هم قسم شده‌اند که برای شخصی خاصی تلاش نکنند بلکه تلاش ما ترویج گفتمان انقلاب و آرمان های انقلاب باشد  و خارج از تشکیلات و ضوابط برای کسی عمل نخواهد شد.

لینک ورود به سامانه معرفی نیروهای شورای ائتلاف نیروهای انقلابی 

انتهای پیام/ب

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول