اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

هنر و رسانه  /  سینما و تئاتر

«روزی روزگاری در آبادان» آماده نمایش شد+ تصاویر

فیلم سینمایی «روزی روزگاری در آبادان» به کارگردانی حمیدرضا آذرنگ آماده نمایش در سی و نهمین جشنواره فیلم فجر شد.

«روزی روزگاری در آبادان» آماده نمایش شد+ تصاویر

به گزارش خبرنگار سینمایی خبرگزاری فارس، طبق اعلام روابط عمومی فیلم سینمایی «روزی روزگاری در آبادان» این فیلم آماده نمایش در سی و نهمین جشنواره فیلم فجر است.

 

«روزی روزگاری در آبادان» به تهیه‌کنندگی عبدالله اسکندری و علی اوجی در بین ۷۶ فیلم متقاضی حضور در سی و نهمین جشنواره فیلم فجر است و طبق اعلام دبیرخانه جشنواره ۲۰ دی ماه نسخه کامل این فیلم تحویل داده شده است.

 

فاطمه معتمد آریا، محسن تنابنده، الهام شفیعی، هیراد آذرنگ، سهیل جمالی و  امیرحسین ابراهیمی در این فیلم نقش آفرینی دارند.

 

در خلاصه داستان فیلم آمده است: در آبادان، سال ۱۳۸۱ خانواده پنج نفری «مصیب چرخیده» در آخرین روز سال مشغول خرید شب عید هستند اما به دلیل حال بد مصیب که ناشی از گرفتاری‌اش به مواد مخدر است کشمکشی میان آن‌ها در می‌گیرد و در اوج تلاش خیری مادر خانواده برای به آرامش رساندن خانواده به ناگاه اتفاقی غیرمنتظره همه آن ها را غافلگیر می‌کند  و ...

 

* پوستر «سه روز و سه قتل» رونمایی شد

پوستر فیلم سینمایی «سه روز و سه قتل» به کارگردانی مسعود امینی تیرانی که در سی و نهمین جشنواره ملی فیلم فجر حضور دارد، رونمایی شد. محمدمهدی باقری بر اساس عکسی از یونس امینی طراحی و اجرای این پوستر را برعهده داشته است.

امینی تیرانی از فیلمبرداران سینمای هنری است و تهیه‌کنندگی فیلمش را جعفر صانعی‌مقدم بر عهده داشته است.

«سه روز و سه قتل» که در مدت کمتر از سه روز فیلمبرداری شده، براساس یک ایده مرکزی و با اجرای بداهه ۶ اجراگر ساخته شده است. ۶ اجراگر وارد خانه ای می‌شوند که سال ها قبل، سه قتل در مدت سه روز در آن رخ داده است و اجساد برای ۵ سال در آن خانه مدفون بوده اند.

بهناز جعفری، حمید پورآذری، شادی کرم رودی، سونیا سنجری، میلاد رحیمی و سهند کبیری و امیر شکرگزار از اجراگران «سه روز و سه قتل» هستند و این فیلم تجربه‌ای متفاوت در کارنامه بازیگری آنهاست زیرا هم از لحاظ فرم هم محتوا اثری کاملا تجربی محسوب می‌شود.

انتهای پیام/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول