اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  سمنان

متروی تهران- ایوانکی- گرمسار زودتر تکمیل شود

فرماندار گرمسار گفت: روزانه ۱۱ هزار نفر کارگر از شهرهای اقماری تهران به ایوانکی در حال تردد هستند و باید اتمام خط دو متروی تهران- ایوانکی- گرمسار تسریع شود.

متروی تهران- ایوانکی- گرمسار زودتر تکمیل شود

به گزارش خبرگزاری فارس از سمنان به نقل از روابط‌عمومی استانداری سمنان، سعید متقی در جلسه شورای حمل و نقل و مسکن استان سمنان اظهار کرد: شهرستان گرمسار در حوزه ریلی با سه اداره کل راه‌آهن شمال‌شرق، تهران و شمال برای انجام طرح‌های مختلف مجبور به هماهنگی است که این چالش باعث بروکراسی اداری و مانع از ارائه خدمات مطلوب به مردم می‌شود.

وی تأکید کرد: تسریع در ایجاد خط ریلی جهت پوشش منطقه ویژه اقتصادی گرمسار و اتصال به سیلوی ۱۰۰ هزار تنی را خواستاریم.

فرماندار گرمسار گفت: روزانه ۱۱ هزار نفر کارگر از شهرهای اقماری تهران به ایوانکی در حال تردد هستند و همچنین وجود جمعیت فراوان دانشگاهی و کارگری ایجاب می‌کند اتمام خط دو متروی تهران- ایوانکی- گرمسار تسریع و همچنین برای توقف قطار مشهد در ایستگاه گرمسار نیز برنامه‌ریزی شود.

متقی عنوان کرد: در روستای ایستگاه بنه‌کوه که روستای هدف گردشگری است، دستور مساعد برای موافقت با ایجاد زیرساخت‌های گردشگری و همکاری با سرمایه‌گذاران توسط راه‌آهن جمهوری اسلامی ایران از سوی وزیر محترم راه و شهرسازی صادر شود.

وی افزود: در خصوص پروژه ۷۶ واحدی ایوانکی توافقی در سنوات گذشته موجبات نارضایتی مردم را فراهم آورده است که تقاضا داریم با ابلاغ به شورای عالی معماری و شهرسازی شاهد حل مشکل مردم ایوانکی باشیم.

فرماندار گرمسار بیان کرد: شهر جدید ایوانکی در طرح اقدام ملی مسکن به‌اندازه تمام ظرفیت استان متقاضی داشته و ثبت‌نام کردند که مشکلات این منطقه در حوزه زیرساخت باید رفع شود تا شاهد جذب سرریز جمعیت از کلان‌شهر تهران باشیم.

انتهای پیام/74007/ز/م/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول