اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  قزوین

موافقت با پنج طرح گردشگری با سرمایه‌گذاری 500 میلیاردی

معاون گردشگری و سرمایه‌گذاری استان قزوین از صدور پنج موافقت اصولی برای ایجاد تاسیسات گردشگری با حجم سرمایه‌گذاری ۵۰۰ میلیارد ریال خبر داد.

موافقت با پنج طرح گردشگری با سرمایه‌گذاری 500 میلیاردی

به گزارش خبرگزاری فارس از قزوین، به نقل از روابط عمومی میراث فرهنگی، نادر محمدی معاون گردشگری و سرمایه‌گذاری استان قزوین با اعلام این خبر گفت: موافقت اصولی ۵ طرح گردشگری  شامل یک مجتمع گردشگری عمومی  و یک هتل سه ستاره در محور قزوین – الموت، دو اقامتگاه بومگردی در شهر زیاران از توابع شهرستان آبیک و روستای فشک منطقه الموت، و یک سفره‌خانه سنتی در شهر قزوین پس از بررسی و تأیید در کمیته فنی سرمایه‌گذاری استان صادر شد.

محمدی میزان سرمایه‌گذاری پیش بینی شده برای اجرای این پروژه ها را در حدود ۵۰۰ میلیارد ریال برشمرد و افزود: با بهره‌برداری از پروژه های مذکور  برای ۱۱۹ نفر به صورت مستقیم اشتغالزایی می‌شود.

معاون گردشگری و سرمایه‌گذاری استان خاطر نشان کرد: امیدواریم با اجرا و بهربرداری از این پروژه‌ها بتوانیم گام مؤثری برای تقویت زیرساخت‌های گردشگری استان و تثبیت جایگاه قزوین به‌عنوان مقصد گردشگری به‌ویژه در دوران پسا کرونا برداریم.

انتهای پیام/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول