اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  زنجان

هر خانه یک روضه حضرت زهرا (س)

مدیرکل اوقاف و امور خیریه استان زنجان از توزیع کتاب‌های موضوعی حضرت زهرا (س) در روضه‌های خانگی خبر داد و گفت: امسال 10 بقعه شاخص استان میزبان برنامه‌های مناسبتی ایام فاطمیه بودند.

هر خانه یک روضه حضرت زهرا (س)

به گزارش خبرگزاری فارس از زنجان، مراسم سوگواری شهادت حضرت زهرا (س) همزمان در 20 بقعه شاخص استان زنجان برگزار شد.

همچنین برای پیشگیری از شیوع ویروس کرونا تعدادی از مجالس عزاداری و سوگواری آن حضرت در فضای مجازی همراه با برنامه‌های متنوع فرهنگی، بصیرتی و مذهبی برای مردم مومن برگزار و پخش شد.

مدیرکل اوقاف و امور خیریه استان زنجان در این باره گفت: هر سال مراسم عزاداری حضرت زهرا (س) در بقاع و مساجد شاخص استان برگزار می‌شد که امسال به خاطر شیوع ویروس کرونا به صورت مجازی برگزار شد.

حجت‌الاسلام مختار کرمی با بیان اینکه امسال 10 بقعه شاخص استان میزبان برنامه‌های مناسبتی ایام فاطمیه بودند، تصریح کرد: در همین راستا 200 روضه خانگی در استان برگزار شد.

وی افزود: همچنین در جوار بقاع میزبان برنامه‌هابی همچون کمک‌های مومنانه، برنامه‌های فرهنگی و برنامه‌های قرآنی، خیمه‌های معرفت مجازی با غرفه پاسخگویی به سؤالات شرعی، عفاف و حجاب، پرسمان و شبهات دینی، توزیع غذای گرم و توزیع بسته‌های بهداشتی مانند ماسک و دیگر اقلام نیز اجرایی شد.

مدیرکل اوقاف و امور خیریه استان زنجان با بیان اینکه 3 درصد از موقوفات استان زنجان با نیت ایام فاطمیه هبه شده است که طبق نیت واقفان درآمد موقوفات هزینه می‌شود، گفت: در همین راستا کتاب‌های موضوعی در قالب خطبه فدکیه و همچنین کتاب‌های مربوط به روضه‌خوانی تهیه و در بین عزاداران توزیع شد.

انتهای پیام/73005/ق

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول