اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  اصفهان

واکنش مدیرکل ورزش اصفهان به نتایج ضعیف ذوب‌آهن

مدیرکل ورزش و جوانان استان اصفهان به نتایج ضعیف تیم فوتبال ذوب‌آهن واکنش نشان داد.

واکنش مدیرکل ورزش اصفهان به نتایج ضعیف ذوب‌آهن

به گزارش خبرگزاری فارس از اصفهان و به نقل از اداره کل ورزش و جوانان استان اصفهان، سیدمحمد طباطبایی نسبت به نتایج ضعیف تیم فوتبال ذوب‌آهن و اتفاقات ناخوشایند در این باشگاه ابراز نگرانی کرد و گفت: متاسفانه امروز شاهد وضعیت نابسامان و عدم ثبات در تصمیم‌گیری اصولی از جانب مدیرعامل کارخانه ذوب‌آهن در مورد نتایج ضعیف و دور از انتظار این باشگاه در رقابت‌های لیگ برتر فوتبال هستیم.

مدیرکل ورزش و جوانان استان اصفهان افزود: یزدی‌زاده، مدیرعامل کارخانه ذوب‌آهن ابتدا استراتژی خود را نسبت به باشگاه ذوب‌آهن مشخص کند.

وی تصریح کرد: باشگاه ریشه‌دار ذوب‌آهن سالیان سال به همت مدیران، ورزشکاران و قهرمانان ارزنده خود توانسته بود جایگاه رفیعی را در ورزش حرفه‌ای کشور رقم بزند، اما امروز با اتخاذ سیاست‌های اشتباه نه تنها شاهد نتایج ضعیف تیم فوتبال بزرگسالان بلکه در اکثر رشته‌های ورزشی شاهد افت شدید و کسب نتایج ضعیف توسط تیم‌های این باشگاه هستیم.

طباطبایی همچنین در مورد اظهار نظرهای نسنجیده سرمربی تیم فوتبال بزرگسالان ذوب‌آهن تأکید کرد: رحمان رضایی باید مسؤولیت به وجود آمده نتایج ضعیف این تیم را بپذیرد و از اظهار نظرهایی که شأن و منزلت پیش‌کسوتان و جایگاه رفیع باشگاه ذوب‌آهن را زیر سؤال ببرد به جد پرهیز کند.

مدیرکل ورزش و جوانان استان اصفهان ادامه داد: رحمان رضایی باید بداند در استانی به کار مربی‌گری فوتبال مشغول است که دارای اساتید بزرگ و اسطوره‌های خوشنام و اخلاق‌مدار در مربی‌گری فوتبال کشور است، اساتید گرانقدری که رحمان رضایی در مکتب ایشان شاگردی کرده و موفقیت‌های خود در عرصه فوتبال را مرهون و مدیون مکتب ورزشی ذوب‌آهن و مربیان نامدار این باشگاه است.

وی پیرامون عظمت این باشگاه نیز گفت: ذوب‌آهن امروز یک تیم فوتبال یا فقط یک باشگاه نیست، بلکه ذوب‌آهن یک مکتب ورزشی است که سالیان سال فوتبالیست‌ها و ورزشکاران اخلاق‌مدار و بزرگی را تقدیم تیم‌های ملی و باشگاه‌های بزرگ کرده است.

طباطبایی در مورد دغدغه مسؤولین و نمایندگان محترم استان راجع به وضعیت کنونی باشگاه ذوب‌آهن افزود: مطمئنا امروز همه مسؤولین استان اعم از نمایندگان مردم در مجلس شورای اسلامی، استاندار و جامعه ورزش به ویژه دلسوزان و پیش‌کسوتان این باشگاه نگران و ناراحت نتایج ضعیف این تیم هستند که جا دارد از پیگیری‌های استاندار محترم اصفهان و حجت‌الاسلام موسوی لارگانی نماینده مجلس شورای اسلامی که نگران وضعیت موجود این تیم هستند صمیمانه تقدیر و تشکر کنم.

مدیرکل ورزش و جوانان استان اصفهان ادامه داد: امیدوارم که مدیریت کارخانه ذوب‌آهن در اسرع وقت نسبت به نگرانی‌های موجود و وضعیت نابسامان این تیم در لیگ برتر تصمیم صحیح و اصولی اتخاذ کند و به خواسته مسؤولین، دلسوزان و احساسات پرشور علاقمندان و هواداران این باشگاه توجه کند.

وی در پایان گفت: قطعا باشگاه ذوب‌آهن یک باشگاه مطرح در سطح فوتبال آسیا است که با تدبیر صحیح و درایت مسؤولین این باشگاه و با نقطه نظراتی که کارشناسان، پیش‌کسوتان و دلسوزان این تیم ارائه می‌دهند، هرچه زودتر به روزهای اوج خود برخواهد گشت.

انتهای پیام/63090/ن

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول