اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  کردستان

پیشرفت‌های پزشکی در ایران یکی از دستاوردهای جنگ بود/پزشکان حاذق نمونه‌ای از تربیت‌یافتگان مکتب نظام هستند

فرمانده سپاه بیت‌المقدس کردستان گفت: پیشرفت‌های پزشکی در کشورمان یکی از دستاوردهای جنگ بود زیرا ما در اوایل انقلاب به هر متخصصی نیاز خارجی داشتیم اما امروزه پیشرفت در این حوزه بسیار چشمگیر شده و بیماران زیادی از کشورهای مختلف برای درمان به ایران می‌آیند.

پیشرفت‌های پزشکی در ایران یکی از دستاوردهای جنگ بود/پزشکان حاذق نمونه‌ای از تربیت‌یافتگان مکتب نظام هستند

به گزارش خبرگزاری فارس از سنندج، سردار سیدصادق حسینی در دیدار با چشم‌پزشکان جهادگر بسیج جامعه پزشکی و عیادت از بیماران در بیمارستان کوثر سنندج با تسلیت به مناسبت ایام فاطمیه اظهار داشت: دفاع مقدس تمام نشده و ما پس از هشت سال جنگ تحمیلی شاهد حضور مدافعان اسلام و انقلاب در دفاع از ارزش‌های اسلامی، اقتصادی و هم اکنون نیز حوزه سلامت هستیم.

سردار حسینی افزود: مردم مومن ایران زمین خدمت کردن به دیگران را از ائمه اطهار(ع) به ارث برده‌اند و همواره در صدد یاری رساندن به محرومین هستند. 

وی گفت: خدمت کردن با فکر وعمل جهادی به مردم در مناطق محروم قطعا عبادت به درگاه خداوند است و پاداشت دنیوی و اخروی به همراه دارد. 

سردار حسینی با اشاره به فرمایشات مقام معظم رهبری که خدمت در کردستان را بالاترین عبادت دانستند، افزود: به برکت روح بلند امام (ره) و نعمت رهبری است که افراد ارزشمندی همچون شما متخصصین ارزشمند لحظات ناب زندگی خود را در مناطق محروم و در کنار مردمان نیازمند به خدمت سپری می‌کنید که این امری بسیار ارزشمند و خدا پسندانه است. 

فرمانده قرارگاه استانی شهید شهرامفر استان کردستان گفت: این روح واقعی اسلام و اهداف بزرگ انقلاب اسلامی است که در دورافتا‌ده‌ترین روستاها پزشکان و متخصصین بدون هیچ چشم‌داشتی به محرومین خدمت می‌کنند.

فرمانده سپاه بیت‌المقدس کردستان افزود: امام نور واقعی این انقلاب را به جامعه و بشریت امروزه نمایان ساخت چرا که شما پزشکان حاذق در هرکجای این مرزو بوم نمونه‌ای از تربیت‌یافتگان مکتب این نظام هستید. 

وی در پایان عنوان داشت: یکی از دستاوردهای جنگ پیشرفت پزشکی بود زیرا ما در اوایل انقلاب به هر متخصصی نیاز خارجی داشتیم اما امروزه پیشرفت در این حوزه بسیار چشمگیر شده و در کشور متخصصین زیادی در رشته‌های مختلف وجود دارد به طوری که بیماران زیادی از کشورهای مختلف برای درمان به کشور ما می‌آیند.

سردار حسینی در این دیدار ضمن عیادت از بیماران در بیمارستان کوثر سنندج، با اهدای لوح تقدیر از زحمات و تلاش‌های خستگی‌ناپذیر و شبانه‌روزی چشم‌پزشکان جهادگر بسیج جامعه پزشکی تقدیر کرد.

انتهای پیام/2330/70

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول