اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  تهران

شهرستان ملارد میزبان شهیدی گمنام خواهد شد

مسؤول کمیته خادمین شهدا شهرستان ملارد با اشاره به میزبانی ملارد از پیکر یک شهید گمنام دفاع مقدس همزمان با ایام شهادت حضرت زهرا(س)، گفت: با توجه به اهمیت دستورالعمل‌های بهداشتی مراسم تشییع خودرویی پیکر مطهر این شهید والامقام روز دوشنبه و در ۵ مسیر برگزار خواهد شد.

شهرستان ملارد میزبان شهیدی گمنام خواهد شد

به گزارش خبرگزاری فارس از ملارد، جلسه هماهنگی کمیته خادمین شهدا شهرستان ملارد روز شنبه به منظور استقبال از شهید گمنام در ملارد در ناحیه مقاومت بسیج شهرستان ملارد برگزار شد.

حجت الاسلام محمدعلی دوست‌پناهی مسؤول کمیته خادمین شهدا شهرستان ملارد در این جلسه اظهار کرد: شهرستان ملارد در روزهای یکشنبه، دوشنبه و ایام شهادت حضرت فاطمه زهرا(س) توفیق میزبانی از پیکر یک شهید گمنام را دارد و انشاءالله طی برنامه‌ای درخور شأن این شهید تدفین و به خاک سپرده خواهد شد.

وی افزود: قدم شهید بسیار پر خیر و برکت برای منطقه و مردم به دنبال خواهد داشت و شهدا وحدت آفرین و موجب ارتقاء روحیه معنوی خواهد شد.

مسؤول کمیته خادمین شهدا شهرستان ملارد بیان کرد: شهدا برای حفظ امنیت و صلابت کشور به میدان رفتند تا ما امروز در برابر مستکبران عالم قدعلم کنیم و در تمامی وصیت‌نامه شهدا به ولایت‌مداری و حفظ آرمان‌های انقلاب و اسلام تأکید شده است.

حجت الاسلام دوست پناهی با اشاره به مراسم تشییع شهید در روز دوشنبه ۲۹ دی ماه گفت: با توجه به دستورات رهبری معظم انقلاب و اهمیت اجرای دستورالعمل‌های بهداشتی، مراسم تشییع این شهید به شکل خودرویی و در ۵ مسیر از داخل شهر ملارد به سمت محل تدفین برگزار خواهد شد.

حجت الاسلام سید اسماعیل احمدی مسؤول نمایندگی ولی فقیه در ناحیه مقاومت بسیج شهرستان ملارد نیز در این جلسه ضمن تسلیت ایام شهادت حضرت فاطمه زهرا(س) اظهار کرد: یکی از شئون عاقبت بخیری، ولایتمداری است و الحمدالله امروز زیر پرچم ولایت و حق زندگی می‌کنیم و این نظام خواسته و هدف تمام پیامبران الهی بوده است که بستری برای تربیت جامعه خواهد بود.

وی با اشاره به نقش مهم خبرنگاران و اصحاب رسانه افزود: تحلیل سیاسی یکی از مهم‌ترین شاخصه‌های اهالی رسانه است تا به مجهولات ذهن جامعه پاسخ دهد که باید این مهم به دور از سلایقات حزبی و سیاسی و بر اساس حقیقت انجام پذیرد.

مسؤول نمایندگی ولی فقیه در ناحیه مقاومت بسیج شهرستان ملارد بیان کرد: انشاءالله حضور این شهید خوش نام عزیز نیز موجبات برکت برای مردم و مسؤولان شهرستان خواهد بود و بیش از پیش مفاهیم ارزشمند دفاع مقدس و شهدا در زندگی شخصی و سیره مسؤولان ساری و جاری شود.

به گزارش فارس، مسیرهای پنجگانه اعلامی مراسم تشییع شهید گمنام در شهر ملارد، شهر شهدای اقتدار و امنیت برای روز دوشنبه از ساعت ۸ صبح به شرح ذیل است:

مسیر شماره ۱: میدان گلها به سمت خیابان دکتر حسابی

مسیر شماره ۲: خیابان دکتر حسابی به سمت خیابان امام خمینی(ره)

مسیر شماره ۳: خیابان امام خمینی(ره) به سمت بلوار رسول اکرم(ص)

مسیر شماره ۴: بلوار رسول اکرم(ص) به سمت مسجد جامع ملارد

مسیر شماره ۵: مسجد جامعه ملارد به سمت چهارراه ملارد

انتهای پیام/ش/پ/س

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول