اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  اصفهان

بازگشایی مدارس 2 روز در هفته و حضور دانش‌آموزان اختیاری است

استاندار اصفهان گفت: آحاد مردم به ویژه هیات مذهبی بر رعایت دستورالعمل‌های بهداشتی درایام عزاداری فاطمیه(س) همت داشته باشند چون حفظ جان واجب عقلی و شرعی اما عزاداری مستحب است.

بازگشایی مدارس 2 روز در هفته و حضور دانش‌آموزان اختیاری است

به گزارش خبرگزاری فارس از اصفهان به نقل از اداره کل روابط عمومی و امور بین‌الملل استانداری اصفهان، عباس رضایی امروز در حاشیه حضور ویدیو کنفرانسی خود در جلسه ستاد ملی مدیریت بیماری کرونا، اظهار داشت: اگر چه نفس عزاداری برای حضرت فاطمه (س) به عنوان بزرگ بانوی اسلام و الگو و اسوه زنان عالم، امری مستحب است و همه علاقه‌مند به حضور در این مراسم هستند ولی در عین حال باید سلامت را حفظ کرد زیرا حفظ جان به عنوان یک واجب شرعی و عقلی لازم است.

استاندار اصفهان با اشاره به نگرانی‌های وزیر بهداشت، درمان و آموزش پزشکی افزود: دغدغه‌هایی در این جلسه مطرح که در صورت رعایت نکردن پروتکل‌های بهداشتی چه بسا در بهمن و اسفند شاهد موج جدید افزایش ابتلا و فوتی‌های بیماری کرونا باشیم.

وی با اشاره به تصمیمات ستاد ملی مدیریت بیماری کرونا در خصوص گرامی‌داشت ایام دهه فجر، اظهار کرد: دهه فجر و روز ۲۲ بهمن از روزهای بزرگ، ملی و تاریخی ملت ایران است و بی‌شک همه خواهان شکوه مراسم‌ این ایام و حضور در راهپیمایی روز ۲۲ بهمن هستند.

رضایی اضافه کرد: امسال به دلیل شیوع بیماری منحوس کرونا، مراسم‌ راهپیمایی روز ۲۲ بهمن امسال به دلیل قطع زنجیره کرونا و جلوگیری از شیوع این بیماری به صورت موتوری و خودرویی و سخنرانی‌های این ایام نیز به صورت مجازی و از طریق رسانه‌ها و صدا و سیما خواهد بود.

استاندار اصقهانهمچنین در خصوص تصمیمات ستاد ملی مدیریت بیماری کرونا افزود: بازگشایی مدارس در پایه‌های اول و دوم ابتدایی به صورت ۲ روز در هفته و اختیاری است و تصمیم‌گیری برای حضور کادر اجرایی و فرهنگیان در حوزه اختیارات وزیر آموزش و پرورش است‌.

انتهای پیام/۶۳۰۸۶/ج/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول