اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  هرمزگان

بررسی مسیر توسعه گردشگری مناطق آزاد قشم و کیش با کشور عراق

مدیر میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع ‌دستی منطقه آزاد قشم از توسعه گردشگری و برپایی تورهای مشترک بین مناطق آزاد قشم و کیش با کشور عراق خبر داد.

بررسی مسیر توسعه گردشگری مناطق آزاد قشم و کیش با کشور عراق

علیرضا امری‌کاظمی ظهر امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در قشم از برگزاری نشست هماهنگی توسعه گردشگری و برپایی تورهای مشترک بین مناطق آزاد قشم و کیش با کشور عراق به میزبانی منطقه آزاد قشم خبر داد.

وی افزود: این نشست با حضور نمایندگانی از منطقه آزاد کیش و کشور عراق در جزیره قشم برگزار شد.

مدیر میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع ‌دستی منطقه آزاد قشم تصریح کرد: بررسی راهکارهای افزایش گردشگران ورودی از کشور عراق به ایران با محوریت گردشگری جزایر جنوبی کشور در پساکرونا و معرفی پتانسیل‌های گردشگری درمانی و سلامت قشم از موضوعات اصلی این نشست بود.

امری‌کاظمی ادامه داد: محور مهم دیگر این نشست بررسی امکان استفاده از ظرفیت سه منطقه آزاد اروند، کیش و قشم برای ترانزیت و میزبانی گردشگران عراقی و کمک به تسهیل این سفرها با توجه به قوانین حاکم بر مناطق آزاد کشور بود.

وی اضافه کرد: همچنین برقراری مسیر گردشگری دریایی بین جزایر قشم و کیش برای تبادل گردشگران بین این دو منطقه آزاد، برگزاری تورهای ترکیبی با مشارکت این دو جزیره و راهکارهای جلب سرمایه‌گذاران علاقه‌مند به فعالیت در این حوزه، از دیگر مباحثی بود که در این نشست موردبحث و تبادل‌نظر قرار گرفت. 

انتهای پیام/88050

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول