اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  کرمان

نذر مؤمنانه؛ پیشگامی هیئتی‌های کرمان برای اهدای خون

جمعی از مداحان و هیئتی‌ها در سراسر استان کرمان در شرایطی برای اهدای خون پیشگام شدند که منابع خونی به علت شیوع کرونا و کاهش اهدای خون وضعیت چندان مطلوبی ندارد.

نذر مؤمنانه؛ پیشگامی هیئتی‌های کرمان برای اهدای خون

به گزارش خبرگزاری فارس از کرمان، جمعی از مداحان اهل‌بیت (ع) و هیئتی‌ها در سراسر استان کرمان در آستانه شهادت حضرت زهرا (س) و ایام سالگرد شهادت سردار دل‌ها حاج قاسم سلیمانی اقدام به اهدای خون کردند و این در حالی‌ست که منابع خونی به علت شیوع کرونا و کاهش اهدای خون وضعیت چندان مطلوبی ندارد.

مسؤول سازمان بسیج مداحان استان کرمان امروز در گفت‌و‌گو با خبرنگار فارس در کرمان اظهار داشت: در آستانه  شهادت حضرت زهرا (س) و ایام سالگرد شهادت سردار دل‌ها حاج قاسم سلیمانی و به همت سازمان بسیج مداحان استان کرمان و کانون‌های زیرمجموعه در شهرستان‌ها در راستای کمک مؤمنانه صبح امروز 27 دی‌ماه جمعی از مداحان اهل بیت (ع) و هیئتی‌ها در سراسر استان با اهدای خون خود به کمک نیازمندان شتافتند.

مجید منصوری با تسلیت شهادت حضرت زهرا (س) و با گرامیداشت یاد و خاطره شهدا به‌ویژه سردار شهید حاج‌قاسم سلیمانی بیان داشت: حضرت فاطمه (س) به ما درس انفاق دادند و مکتب شهید سلیمانی هم به ما درس خدمت به جامعه می‌دهد، بنابراین در راستای کمک مومنانه امروز جمعی از مداحان و هیئتی‌ها در سراسر استان کرمان با مراجعه به پایگاه‌های انتقال اقدام به اهدای خون کردند.

وی با اشاره به اینکه مداحان و هیئتی‌های ما همیشه در صحنه خدمت‌رسانی حضور دارند و پیشگام هستند، بر تداوم امر خیر اهدای خون تاکید کرد و یادآور شد: مداحان و هیئتی‌های مرکز استان کرمان نذر مؤمنانه خود را در پایگاه انتقال خون انجام دادند.

انتهای پیام/80019/ب

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول