اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  هرمزگان

گام‌های خوبی در جهت پیگیری مشکلات کارگران برداشته شده است/ بسیج مختص زمان، مکان و قشر خاصی نیست+فیلم

فرمانده بسیج کارگران و کارخانجات سپاه امام سجاد (ع) استان هرمزگان گفت: گام‌های بسیار خوبی در جهت پیگیری مشکلات کارگران و نیازمندان و گره‌گشایی از کار مردم برداشته شده است که در این خصوص می‌توان به برگزاری چندین مرحله رزمایش و توزیع هزاران بسته معیشتی بین نیازمندان اشاره داشت.

گام‌های خوبی در جهت پیگیری مشکلات کارگران برداشته شده است/ بسیج مختص زمان، مکان و قشر خاصی نیست+فیلم

امیرارسلان شهبازی صبح امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در بندرعباس اظهار داشت: هفته گذشته ساختمان اداری سازمان بسیج کارگران و کارخانجات این استان و مؤسسه خیریه شهید سلیمانی که در جهت خدمت به کارگران و نیازمندان به همت بسیج کارگری و کارخانجات استان ساخته شد با حضور سردار علی‌حسین رعیتی‌فرد ریاست محترم سازمان بسیج کارگران و کارخانجات کشور به بهره‌برداری رسید.

 

 

وی افزود: یکی دیگر از برنامه‌های سازمان بسیج کارگری هرمزگان برگزاری مرحله سوم رزمایش مؤمنانه بود که 5 هزار بسته معیشتی، بهداشتی و 10 سری جهیزیه جهت کمک به نیازمندان به‌ویژه کارگران زحمتکش با کمک صنایع و کارخانجات تدارک دیده شده بود که با حضور فرمانده سپاه امام سجاد(ع) و ریاست محترم سازمان بسیج کارگران و کارخانجات کشور برگزار شد.

فرمانده بسیج کارگران و کارخانجات سپاه امام سجاد (ع) استان هرمزگان گفت: از اردیبهشت‌ماه 99 که این مسؤولیت مهم را بر عهده گرفته‌ام با کمک و حمایت تمامی دست‌اندرکاران و خیرین، شاهد تحولات بسیار ارزشمندی در این سازمان بوده‌ایم و به لطف خدای متعال گام‌های بسیار خوبی در جهت پیگیری مشکلات کارگران و نیازمندان و گره‌گشایی از کار مردم برداشته شده است که در این خصوص می‌توان به برگزاری چندین مرحله رزمایش و توزیع هزاران بسته معیشتی بین نیازمندان اشاره داشت.

شهبازی ادامه داد: باور ما این است که صاحبان اصلی انقلاب اسلامی، پابرهنگان هستند و توجه و همت به رفع مشکلات آنان صوابی مضاعف دارد.

وی با بیان این که مشارکت انبوه فعالان اقتصادی و اجتماعی، خیران و واحدهای صنعتی موجود در استان در رقم زدن این رزمایش عظیم مواسات و همدلی و لبیک به کلام نورانی رهبر معظم انقلاب اسلامی نشانه عمق همدلی و همبستگی ملت ما در مواجهه با مشکلات است، خاطرنشان ساخت: مشارکت مجامع صنعتی در این مرحله از رزمایش همدلی و مواسات و نقش فعال بسیج جامعه کارگری در این راستا ستودنی است.

 

 

فرمانده بسیج کارگران و کارخانجات سپاه امام سجاد (ع) استان هرمزگان، رساندن این کمک‌های مومنانه تا عمق روستاهای دوردست هرمزگان و مناطق محرومان را از دیگر اقدامات سپاه در ماه‌های اخیر برشمرد و عنوان داشت: اوج مهر و جوشش عواطف انسانی در رقم زدن این حماسه بزرگ را شاهد بودیم که عظمت و طبع بلند ملت ما را نشان می‌دهد.

شهبازی در ادامه با اشاره به فرمایش مقام معظم رهبری که فرمودند «بسیاری از پیشرفت‌های کشور مرهون تفکر بسیجی است»، گفت: در بیش از ۴۰ سال پس از پیروزی انقلاب اسلامی حضور بسیج در عرصه‌های مختلف سبب سربلندی و سرافرازی مردم کشور در عرصه‌های بین‌المللی شده است و این مهم را مدیون اندیشه والای حضرت امام خمینی(ره) هستیم و حال وظیفه داریم که در راستای ترویج و نهادینه کردن اندیشه والای بسیجی در بین آینده‌سازان کشورمان نهایت تلاش خود را به کار ببندیم.

وی تصریح کرد: در حال حاضر در شرایط سخت شیوع ویروس منحوس کرونا بسیج کارگری در مأموریت‌های جدید خود در راستای مبارزه با این شیوع این بیماری در صحنه‌های مختلف وارد عمل شده و حرکت جدی و گسترده آنها در جمع‌آوری کمک‌های مؤمنانه صنایع و کارخانجات و رساندن آن به ولی‌نعمتان انقلاب اسلامی قابل تقدیر است که در راستای لبیک‌گویی به منویات مقام معظم رهبری انجام می‌شود.

فرمانده بسیج کارگران و کارخانجات سپاه امام سجاد (ع) استان هرمزگان در پایان با اشاره به فرمایش مقام معظم رهبری گفت: بسیج در طول دوره‌های مختلف نشان داده است که مختص زمان، مکان و قشر خاصی نبوده و مهم‌تر از اینکه یک تشکل است، یک اندیشه و تفکر است که فراتر از مرزهای جغرافیایی سبب به ذلت کشاندن استکبار جهانی در همه عرصه‌ها شده است.

انتهای پیام/3264

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول