اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  یزد

برگزاری جشنواره رفیق خوشبخت ما در یزد

معاون امور جوانان جمعیت هلال احمر استان یزد از برگزاری جشنواره «رفیق خوشبخت ما» خبر داد و گفت: جشنواره مذکور همزمان با سالگرد شهادت حاج قاسم سلیمانی آغاز شده و تا دهه مبارک فجر ادامه دارد.

برگزاری جشنواره

به گزارش خبرگزاری فارس در یزد به نقل از روابط عمومی جمعیت هلال احمر استان، سیدجواد میرحسینی با اشاره به آغاز جشنواره "رفیق خوشبخت ما" اظهار کرد: این طرح دارای دو رویداد است که بخشی از آن، برگزاری جشنواره فرهنگی هنری با هدف "بررسی سبک زندگی حاج قاسم سلیمانی متناسب با شعارها و اهداف جمعیت هلال‌احمر" است.
وی با اشاره به رویکرد این جشنواره افزود: در جشنواره "رفیق خوشبخت ما" افراد دعوت به ثبت خاطرات، دست‌نوشته‌ها و مسائل مرتبط با سبک زندگی حاج قاسم در قالب فیلمنامه، نریشن، موشن‌گرافی و انواع مطالب دیگر می‌شوند و می‌توانند مطالب خود را در سایت سازمان جوانان هلال‌احمر ثبت کنند.

معاون امور جوانان جمعیت هلال احمر استان یزد با اشاره به زمان برگزاری جشنواره مذکور گفت: این جشنواره از "۱۳ دی ماه" همزمان با سالگرد شهادت حاج‌قاسم آغاز شده و تا دهه مبارک فجر ادامه خواهد داشت و مخاطبان می‌توانند آثار خود را به حوزه معاونت جوانان این جمعیت ارسال یا در سایت به آدرس http://javanan.rcs.ir/rafigh  بارگذاری کنند، که در ایام دهه فجر نیز برگزیدگان اعلام و تقدیر خواهند شد.

میرحسینی با اشاره به برگزاری رویدادی با عنوان " ۴۰چراغ"، تصریح کرد: موضوع دیگر نیز برگزاری رویدادی با عنوان "40چراغ" برای خیررسانی به این سردار شهید است که همزمان با سالگرد شهادت ایشان آغاز و تا ۲۲ بهمن ماه نیز ادامه خواهد داشت.
وی با اشاره به رویداد 40چراغ افزود: در این رویداد داوطلبان نیت می‌کنند تا در این مدت اقدامات و امور خیر را به انجام رسانند و ثواب آن را به روح شهید سلیمانی هدیه کنند.

معاون هلال احمر یزد با بیان این‌که شرکت کنندگان می‌توانند با مراجعه به آدرس http://javanan.rcs.ir/40cheragh رویداد داوطلبانه خود را ثبت کنند ، اذعان داشت: مصادیق و نمونه‌های این امور خیر در سایت سازمان جوانان اعلام شده و اغلب این امور با محوریت کمک به بیماران کرونایی و اقداماتی برای کمک به شهروندان در راستای مقابله با کرونا، ایمن‌سازی شهر در برابر شیوع این ویروس، کمک به نیازمندان و … است.

 میرحسینی با اشاره به هدف این طرح افزود: در این طرح تلاش شده تا کمک به اعضای جامعه از بعد ریالی و مالی خارج شود و به صورت عملی به منفعت‌رسانی در سطح شهر اقدام کنیم. هدف از این پویش، آشنایی و انس جوانان با شخصیت حاج‌قاسم سلیمانی است.

انتهای پیام/ب

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول