اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  مرکزی

مربی گل گهر: انتظار چنین بازی را داشتیم

مربی تیم گل گهر گفت: آلومینیوم سبکی فوتبالی را که بازی می‌کند به خوبی اجرا می‌کند، انتظار چنین بازی را داشتیم.

مربی گل گهر: انتظار چنین بازی را داشتیم

به گزارش خبرگزاری فارس از اراک، سعید الهویی عصر امروز در جمع خبرنگاران اظهار کرد: انتظار چنین بازی را داشتیم، آلومینیوم تیم بسیار باکیفیت و خوبی است.

وی تصریح کرد: آلومینیوم سبکی فوتبالی را که بازی می‌کند به شکل خیلی خوبی اجرا می‌کند، انتظار چنین بازی را داشتیم.

 مربی گل گهر افزود: متاسفانه امروز انتظاری که را از بازیکنان خط حمله داشتیم، به خوبی اجرا نشد، اما در بخش دفاع کیفیت خوبی را شاهد بودیم.

الهویی گفت: فرصت گلزنی به تیم حریف را ندادیم که این نشان از عملکرد قابل قبول خط دفاعی است، جای امیدواری دارد، ولی در بخش حمله کیفیتی را که مدنظر داشتیم نتوانستیم اجرا کنیم که بخشی از آن به زمین مسابقه بار می‌گردد.

وی بیان کرد: برای تیمی مثل ما که تیم دو جدول هستیم از نظر مالکیت توپ، کیفیت زمین مناسب نبود و بازی را برای ما سخت کرد، که مجبور شدیم از سبک خود فاصله بگیریم.

مربی تیم گل گهر اظهار کرد: انتظار آقای قلعه‌نویی از تیم بسیار بالاست، با وجود تساوی در مقابل آلومینیوم در خانه آلومینیوم اما بازهم سرمربی از کیفیت بازی رضای نیست، البته این راهم باید در نظر گرفت که 16 روز بازی نکردن بازی را سخت می‌کند.

الهویی ادامه داد: به تیم داوری خسته نباشید می‌گویم، دوست نداریم بی‌دلیل به داوری فشار وارد کنیم، دو افساید اشتباه گرفته شد.

 وی بیان کرد: کیفیت زمین رقیب سختی برای ما بود و ناچار شدیم سبک بازی را تغییر بدهیم، جای امیدواری وجود دارد که تیم گل نخورد.

انتهای پیام/

 

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول