اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  تهران

خنثی سازی تحریم‌ها موجب امتیازگیری از دشمن می‌شود

امام جمعه پردیس گفت: در خنثی‌ سازی تحریم از دشمن می‌ توان امتیاز گرفت اما در اولویت‌ بخشی به رفع تحریم‌‌ها باید به دشمن امتیاز بدهیم تا حق مسلم خودمان را از او بگیریم.

خنثی سازی تحریم‌ها موجب امتیازگیری از دشمن می‌شود

به گزارش خبرگزاری فارس از پردیس، حجت الاسلام سیدحسین حسینی امام جمعه پردیس ظهر امروز در خطبه‌های عبادی و سیاسی نماز جمعه که با حضور پرشور نمازگزاران و رعایت کامل پروتکل‌های بهداشتی در مسجد الغدیر فاز ۴ پردیس برگزار شد، ضمن دعوت نمازگزاران به تقوای الهی و تسلیت سالروز شهادت حضرت فاطمه الزهرا(س)، اظهار کرد: امروز باید طبق توصیه حضرت زهرا سلام الله علیها ولی فقیه را بشناسیم ولی فقیهی که به فرموده امام راحل عین ولایت رسول الله است و تبعیت و اطاعت از ولی فقیه کرده تا با تمرین ولی محوری بتوانیم به اطاعت از امام زمان علیه السلام برسیم.

وی ضمن تقدیر از تمام دست اندرکارانی که اقدام به سیاه پوش کردن شهرستان کردند، گفت: باز هم توصیه می‌کنم که هیچ مسجد و حسینه و هیأتی نباشد که این ایام برنامه عزاداری نداشته باشد و حتماً با رعایت دقیق شیوه نامه‌های بهداشتی که ستاد ملی مبارزه با کرونا اعلام کردند برنامه‌ها را برگزار کنند.

امام جمعه پردیس افزود: با خنثی سازی تحریم، مشکلات معیشتی مردم را کاهش، اقتصاد ایران را قوی و تحریم دشمن را بی‌اثر می‌کنیم.

حجت الاسلام حسینی ادامه داد: پس از پیروزی جو بایدن در انتخابات، عده‌ای القاء می‌کنند که به زودی تحریم‌ها رفع یا کاسته خواهد شد و بازار طلا و ارز به ثبات خواهد رسید و گشایش‌های اقتصادی شروع خواهد شد.

وی اضافه کرد: مشکلات گردش مالی در خارج با رفع تحریم رونق خواهد گرفت و مشکلات معیشتی مردم کاهش خواهد یافت، زیرا دقیقاً وضعیت ابتدای مذاکرات برجامی سال ۹۲ را دارند فضاسازی می‌کنند.

امام جمعه پردیس تصریح کرد: برجام چیزی که پس از ۷ سال هیچی عایدی برای کشور نداشت، بلکه کشور را معطل هم کردند و اینجا است که رهبر انقلاب اسلامی با طرح راهبرد اولویت «خنثی‌ سازی بر رفع تحریم» طراحی‌‌های امپراطوری رسانه‌‌ای و پیاده نظام آن‌ها را بر هم ریخته و نقشه راه آینده را ترسیم کردند.

حجت الاسلام حسینی افزود: در خنثی‌ سازی تحریم از دشمن می‌ توان امتیاز گرفت اما در اولویت‌ بخشی به رفع تحریم‌‌ها باید به دشمن امتیاز بدهیم تا حق مُسلم خودمان را از او بگیریم.

وی در خصوص فواید غنی ‌سازی ۲۰درصدی برای کشور، علت نگرانی غرب و ۱۲ نشانه بر ناتوانی آمریکا از راه اندازی جنگ‌ بر علیه ایران را بیان کرده و گفت: تهدیدهای آمریکا مبنی بر آغاز جنگ در ایران و غرب آسیا که توسط رسانه‌‌های صهیونیستی تبلیغ می‌‌شود و ۱۲ نشانه وجود دارد که آمریکا از راه اندازی جنگ ناتوان است.

امام جمعه پردیس ادامه داد: منطقه غرب آسیا(خاورمیانه) یک منبع اقتصادی جهانی و یک دالان تجاری دریایی و زمینی میان آسیا و غرب است که با حمله آمریکا به منطقه بسیاری از کشورهایی که هم‌ پیمان آمریکا هستند متحمل ضرر خواهند شد.

حجت الاسلام حسینی اضافه کرد: اگر آمریکا وارد جنگ علیه ایران شود، عوضش رژیم اسرائیل قرار دارد که توسط ده‌‌ها هزار موشک محاصره شده است و ژنرال ارتش رژیم صهیونیستی اعلام کرده اسرائیل توان مقابله با ده‌‌ها هزار موشک را ندارد.

وی تصریح کرد: این کشور در معرض خطر قرار خواهد گرفت و گزینه‌‌ای جز واکنشی با همان قدرت ندارد، جنگی با توان هجومی بالا در کنار قدرت دفاعی صفر که با ایجاد جنگ در منطقه از سوی آمریکا و کشورهای سرمایه ‌گذار در منطقه با اولین موشک بالستیک سقوط خواهند کرد. 

امام جمعه پردیس یادآور شد: امارات متحده عربی و بحرین ازجمله کشورهایی هستند که متحمل ضرر خواهند شد و صادرات و واردات آن‌‌ها متوقف می‌شود؛ زیرا آن‌‌ها کشورهای غیر زراعی هستند که ۹۹درصد مواد غذایی را از خلال واردات تأمین می‌‌کنند.

حجت الاسلام حسینی ادامه داد: آمریکا به ‌دلیل ترس از دست دادن موقعیت قطر دست به حمله‌‌ای علیه منطقه نخواهد زد؛ چراکه کشور کوچک قطر که توسط چهار کشور عربی محاصره شده، از نظر جغرافیایی دارای ذخایر عظیم نفت و گاز است و یکی از کشورهایی است که منابع انرژی جهان را تأمین می‌‌کند و قراردادهای عظیمی با کشورهای آسیایی و اروپایی دارد.

وی عنوان کرد: داده‌های زیادی مبنی بر ضعف و ناتوانی آمریکا در جنگ ‌افروزی در منطقه وجود دارد؛ اما آن‌ چیزی که مانع ابتکار عمل آمریکا می‌شود وضعیت تعادل ایجاد شده توسط جمهوری اسلامی است، استراتژیی که محور آن اعتقاد و جهاد است.

امام جمعه پردیس با اشاره به ساخت و پخش فیلم بانوی بهشت توسط جریان شیعه انگلیسی برای شعله‌‌ورسازی جهنم تفرقه‌، بیان کرد: سه شنبه ۱۳آبان ۱۳۹۹؛ سوم نوامبر ۲۰۲۰، «یاسرالحبیب» روحانی خودفروخته‌ای که مقیم انگلیس است، با قرار دادن کلیپی از خود در سایت یوتیوپ، از ساخت و پخش فیلمی خبر داد که سناریویش را نوشته است.

حجت الاسلام حسینی تصریح کرد: اکران فیلم «بانوی بهشت» در ۱۰ دی ماه و در سالروز شهادت حضرت زهرا سلام الله علیها آغاز شد، تمام شواهد و نشانه‌‌ها حکایت از یک طراحی شیطنت ‌آمیز توسط این جریان انحرافی دارد. 

وی با بیان اینکه مردمی از مسؤولان درخواست دارند، گفت: با توجه به اینکه بنده هم در مساجد و هم در بین مردم حضور پیدا می‌کنم همچنین مراجعات فراوان مردم به دفتر امام جمعه و درخواست‌های مکرر مردم در نمازجمعه که از اینجانب داشتند این بود که مسؤولان محترم علاوه بر دفاتر خود که پذیرای مردم هستند در مساجد و محلات هم در بین مردم حضور پیدا بکنند تا مردم راحت‌تر مسائل و مشکلات‌شان را با آن‌ها در میان بگذارند.

امام جمعه پردیس بیان کرد: مسؤولان هم از نزدیک مشکلات مطروحه توسط مردم را مشاهده کنند تا بهتر و سریعتر برای رفع مشکلات اقدام بکنند که درخواست بجا و به حقی است.

حجت الاسلام حسینی مطرح کرد: اما باتوجه به فراوانی مشکلاتی که مردم دارند و امکان مراجعه آن‌ها به دفاتر مسؤولان نیست با برنامه ریزی لازم در بین مردم و در مساجد حضور داشته و به درد و دل‌های مردم گوش بدهند و مشکلات‌شان را حل کنند.

وی تأکید کرد: البته از مسؤولانی که در نمازجمعه حضور پیدا می‌کنند و نمازگزاران به راحتی مسائل و مشکلات‌شان را با آن‌ها در میان می‌گذارند و آن‌ها هم با سعه صدر گوش می‌کنند و در صدد حل مشکلات هستند نیز تشکر و قدردانی می‌کنم.

انتهای پیام/۶۷۰۱۶/س

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول