اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  گیلان

ابرقدرتی عالم از آن اسلام است

امام‌جمعه رودسر با بیان اینکه ابرقدرتی عالم از آن اسلام است، گفت: این ندای اسلام است که اتحاد جماهیر اسلامی در عالم تشکیل خواهد شد و ملت ایران هرروز سرش بالاتر می‌گیرد.

ابرقدرتی عالم از آن اسلام است

به گزارش خبرگزاری فارس از رودسر، حجت‌الاسلام‌والمسلمین تقی روحانی در خطبه‌های عبادی سیاسی نماز جمعه این شهر با اشاره به سخنرانی رهبر معظم در رابطه با خرید واکسن کرونا از آمریکا و انگلیس اظهار کرد: رهبر انقلاب ورود واکسن کرونا از آمریکا و انگلیس را ممنوع کرد.

 وی با بیان اینکه همه دولتمردان باید به این فرمان رهبری توجه کنند، افزود: این موضع‌گیری رهبری کمتر از موشک‌باران عین الاسد نبود این گوشزد باعث شد تا توطئه و نقشه‌های خطرناکی که دشمنان طراحی کرده بودند و داخلی هم که کم‌کم برای خرید این واکسن مهیا می‌شدند خنثی شود.

امام‌جمعه رودسر با بیان اینکه اگر آمریکایی‌ها و انگلیسی‌ها می‌توانستند واکسن تولید کنند این افتضاح کرونایی که روزانه عده زیادی در کشورشان فوت می‌کنند به بار نمی‌آمد، تصریح کرد: ملت ما نیازی به واکسن انگلیسی و آمریکایی ندارند این‌ها می‌خواستند همان‌طور که مردم ما را در امر معیشت به گروگان گرفتند در امر سلامت هم گروگان بگیرند.

وی با اشاره به ۲۶ دی‌ماه سالروز فرار شاه از کشور به بهانه درمان و استراحت گفت: روزی شاه ملعون شبانه به منزل امام رفت و شبانه امام را دزدید و سال‌ها به ترکیه تبعید کرد اما امام (ره) بااقتدار هر چه تمام‌تر در مقابل آن ذلتی که در چنین روزی شاه با آن مواجه شد با استقبال 5 تا 6 میلیون نفر عاشق پا به مملکت گذاشت و آمد.

روحانی با بیان اینکه تا به امروز آمریکایی‌ها همچنان بر طبل با دشمنی با این ملت و انقلاب اسلامی می‌کوبند و تابستان داغی را برای این ملت طراحی کرده بودند اما زمستان داغی برای آن‌ها به وجود آمد، افزود: قرار است که اول بهمن مراسم تحلیف رئیس‌جمهور آمریکا برگزار شود اما ترامپ قدرت را تحویل نمی‌دهد و متوسل به نیروهای ضد شورش شدند.

وی با اشاره به اینکه آمریکایی‌ها سال‌ها با تسلط بر ملت ما ارباب این کشور بود و چپاول کرد، بیان کرد: در آن سال‌ها آمریکا به دنیا فهماند که حرف اول دنیا را می‌زند اما خداوند دشمنان امت اسلامی را این‌گونه مفتضح کرد و شعار مقدس مرگ بر آمریکای ملت ما و جبهه مقاومت در جهان و منطقه جواب داد و واقعاً باید این شعار زنده بماند.

خطیب جمعه رودسر با اشاره به سخنان رهبر معظم که آمریکا رو به افول است، افزود: همه اتفاقات امروز آمریکا نشانه‌های افول آن است و هرروز این ابرقدرت عالم در حال منهدم شدن است همان‌طور که اتحاد جماهیر شوروی از بین رفت.

وی با بیان اینکه ابرقدرتی عالم از آن اسلام است، گفت: این ندای اسلام است که اتحاد جماهیر اسلامی در عالم تشکیل خواهد شد و ملت ایران هرروز سرش بالاتر می‌گیرد.

روحانی با اشاره به حضور منطقه‌ای و ثبات آور و افزایش قدرت دفاعی و موشکی ایران افزود: علی‌رغم همه فشارها و تحریم‌ها قدرت دفاعی ایران هرروز بیشتر می‌شود این‌همه فشار و توطئه‌های شوم به خودشان برگشت داده شده است.

انتهای پیام/۳۳۸۹

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول