اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  خراسان شمالی

گرفتار شدن مدعی حقوق بشر در منجلاب آشوب / کارنامه سیاه آمریکا

امام جمعه موقت اسفراین با اشاره به اینکه کارنامه حقوق بشری آمریکا سیاهتر از این است که مدعی حقوق بشر باشد، گفت: این مدعی حقوق بشر در حال حاضر در منجلاب آشوب و نقض حقوق بشر گرفتار شده است.

گرفتار شدن مدعی حقوق بشر در منجلاب آشوب / کارنامه سیاه آمریکا

به گزارش خبرگزاری فارس از اسفراین، حجت الاسلام محمد حسین عزیزی در آیین عبادی و سیاسی نماز جمعه این هفته شهرستان اسفراین که با حضور نماز گزاران و با رعایت کامل پروتکل های بهداشتی و فاصله گذاری اجتماعی در میعادگاه عاشقان الله مسجد اعظم امام خمینی (ره) این شهرستان برگزار شد پس ازتوصیه خود و نمازگزاران به تقوی الهی با تسلیت ایام شهادت دخت گرامی پیامبر اسلام (ص)، اظهار کرد: حضرت فاطمه (ص) شخصیتی دوست داشتنی برای تمام اهل بیت و امت اسلامی هستند.  

وی با بیان اینکه حضرت زهرا (س) نمونه کامل یک زن مسلمان و با ایمان است و بهترین الگو برای زنان مسلمان محسوب می شود، افزود: ساده زیستی، وفاداری، زهد و پرهیزگاری، ایمان و تقوا و همسرداری از خصوصیات بارز حضرت زهراست که هر یک می توانند در زندگی اجتماعی ما الگو باشند.

خطیب جمعه موقت اسفراین در ادامه با اشاره با تحولات بوجود آمده در دنیا بویژه کشور مدعی حقوق بشر و دشمنی وی با انقلاب اسلامی ایران، گفت: دشمنی رژیم آمریکا با ملت ایران از همان روزهای اول پیروزی انقلاب بوده چرا که در آن روزها مسئله انرژی هسته ای که در میان نبود یا صحبت از موشک نبود اما آنها به این نتیجه رسیده بودند که با پیروزی انقلاب اسلامی ایران بهترین پایگاه را در منطقه از دست داده اند . 

حجت الاسلام عزیزی به کارنامه سیاه حقوق بشری در آمریکا اشاره کرد و افزود: دولت ترامپ یک بار دیگر زشتی حقوق بشر را در کشورش بروز داد و کشوری که مدعی دموکراسی است این‌چنین برای برگزاری مراسم تحلیف به دور مجلسش حصار می کشد و دهها هزار نیرو تفنگدار در آنجا مستقر می کند . 

وی گفت: کارنامه حقوق بشری آمریکا سیاهتر از این حرفهاست که مدعی حقوق بشر باشد خود امروز در منجلاب آشوب و نقض حقوق بشر گرفتار شده است.

انتهای پیام/د

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول