اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  قزوین

طرح شهید سلیمانی کشور را از آسیب جدی نجات داد

فرمانده قرارگاه عملیاتی مبارزه با کرونا در قزوین با بیان اینکه طرح شهید سلیمانی کشور را از آسیب جدی و چهاررقمی شدن فوتی‌ها نجات داد گفت: این طرح بهترین مکمل و واکسن برای مهار کرونا بود.

طرح شهید سلیمانی کشور را از آسیب جدی نجات داد

به گزارش خبرگزاری فارس از قزوین به نقل از روابط عمومی استانداری قزوین، منوچهر حبیبی، فرمانده قرارگاه عملیاتی مبارزه با کرونا در قزوین در مراسم تقدیر از قرارگاه شهید سلیمانی که در سازمان تبلیغات اسلامی استان قزوین برگزار شد، اظهار کرد: موج سوم آمده بود که یک بحران آفرینی جدی در کشور داشته باشد و ارزیابی سازمان جهانی بهداشت و وزارت بهداشت این بود که ما در موج سوم حداقل هزار کشته در روز خواهیم داشت.

جانشین ستاد مبارزه با ویروس کرونا استان قزوین یادآور شد: ما در حوزه دارویی تغییر و حرکت جدیدی نداشتیم و امکانات ما هم تغییری نکرده بود ولی کرونا قوی‌تر شده بود و باید راهکار جدیدی میافتیم. کلام رهبر انقلاب در این امر راهگشا شد و قرارگاه شهید سلیمانی یاری‌گر ستاد مقابله با کرونا در سراسر کشور شد.

وی گفت: قرارگاهی با نام شهید سلیمانی با برکت بود و از ظرفیت مردمی و استعداد نیروی جوان و کار جهادی یک خروجی بزرگ ایجاد کرد و کاری را انجام داد که واقعاً در توان کادر درمان با زیرساخت‌ها و توانی که داشت خارج بود.

معاون سیاسی استاندار قزوین تصریح کرد: این دستاورد نباید ما را مغرور کند تا خدایی ناخواسته غافل شویم باید به شدت مراقبت کنیم، ما تا موج احتمالی آینده فاصله‌ای نداریم و در این مدت اندک باید طرح را آسیب شناسی کنیم تا بتوانیم مستحکم‌تر شویم.

حبیبی با بیان اینکه طرح شهید سلیمانی کشور را از آسیب جدی و چهاررقمی شدن فوتی‌ها نجات داد گفت: این طرح بهترین مکمل و واکسن برای مهار کرونا بود.

وی عنوان کرد: هم اکنون که در روند رو به کاهش قرار داریم نباید در بازگشایی‌ها شتاب کنیم که در آینده کار ما سخت‌تر شود، باید با دقت و حوصله روند کاهشی را پی بگیریم و نکته دیگر آنکه جامعه و مردم باید در هشدار باشند که موجی در پیش رو است، اگر بتوانیم این ماه‌های آخر سال را مراقبت کنیم انشاالله هر چه زودتر دوره اپیدمی ویروس کرونا تمام خواهد شد.

انتهای پیام/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول