اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  کرمانشاه

کرمانشاه در مسیر تکمیل طرح سلامت الکترونیک/ باید به دنبال واقعی‌تر شدن تعرفه‌های درمانی باشیم

رئیس دانشگاه علوم پزشکی کرمانشاه گفت: ما در بیمارستان‌ها در بهترین شرایط در لب مرز تساوی هزینه و درمان هستیم، باید برای واقعی شدن تعرفه‌ها رایزنی‌های متعددی با تصمیم‌سازان و مراجع اصلی صورت بگیرد.

کرمانشاه در مسیر تکمیل طرح سلامت الکترونیک/ باید به دنبال واقعی‌تر شدن تعرفه‌های درمانی باشیم

به گزارش خبرگزاری فارس از کرمانشاه، محمودرضا مرادی امروز در نشست بررسی پرونده‌های گلوبال بیمارستان‌ها، اظهار داشت: اصول اولیه اداره هر مجموعه بهره‌وری است و باید در همه جنبه‌ها به این مساله توجه کرد.

وی ادامه داد: ما در بیمارستان‌ها در بهترین شرایط در لب مرز تساوی هزینه و درمان هستیم و اگر مواظب نباشیم حتما زیان‌ده خواهد بود.

رئیس دانشگاه علوم پزشکی کرمانشاه اضافه کرد: اولین و مهم‌ترین مساله، واقعی شدن تعرفه‌ها است که باید رایزنی‌های متعددی در این زمینه با تصمیم‌سازان و مراجع اصلی صورت بگیرد.

وی تصریح کرد: چنانکه در بررسی پرونده‌های گلوبال دیده می‌شود،  با دقت در زمینه‌های دیگر می‌توان موجب کاهش هزینه‌ها و اتلاف منابع به صورت جدی شد.

محمدی اضافه کرد: ما موافق کاهش کیفی خدمات نیستیم، بلکه به دنیال کار موثرتر، مناسب‌تر و با هزینه مناسب‌تر هستیم.

وی در ادامه در توضیح برنامه اجرایی و زمان‌بندی تکمیل طرح سلامت الکترونیک با اشاره به اهداف این طرح، اظهار داشت: حذف تمدید اعتبار دفترچه‌ها، انجام نسخه‌نویسی الکترونیکی توسط پزشکان، نسخه پیچی و حذف یا کاهش کاربرد دفترچه و تخلفات دارویی، ارسال همزمان تمامی نسخه تجویزی پزشکان و نسخه پیچیده شده برای سامانه پرونده الکترونیک سلامت وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی؛ حذف پرونده‌های کاغذی مربوط به بیمار و مراجعات حضوری وی برای امور اداری از اهداف اجرای برنامه‌ها است.

انتهای پیام/پ

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول