اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  آذربایجان غربی

ضرورت تربیت معلمان با نگرش دینی برای رسیدن به اهداف آموزشی

نماینده ولی فقیه در آذربایجان‌غربی گفت: مهمتر از دانش آموزان و دانشجویان، اساتید و معلمان هستند و چنانچه بتوانیم معلمان و اساتیدی با نگرش دینی و قرآنی تربیت کنیم، سریع تر و مطمئن تر به اهداف آموزشی خواهیم رسید.

ضرورت تربیت معلمان با نگرش دینی برای رسیدن به اهداف آموزشی

به گزارش خبرگزاری فارس از ارومیه حجت الاسلام سید مهدی قریشی در دیدار مدیرعامل و اعضای هیات امنای موسسه دارالحافظین قرآن کریم ارومیه با قدردانی از تلاش های انجام گرفته در ترویج تربیت قرآنی دانش آموزان، اظهار داشت: طرح تربیت قرآنی که به همت این مؤسسه آغاز شده، بسیار مهم و ارزشمند است.

وی اضافه کرد: البته این طرح نباید نیمه تمام و ابتر بماند و باید تلاش کنید در به ثمر نشستن این طرح تمام توان خود را به کار ببندید و از ظرفیت همه مجموعه ها به خوبی بهره مند شوید.

نماینده ولی فقیه در آذربایجان غربی ادامه داد: استفاده از تجربیات کارشناسان و متخصصان در استان های دیگر  که توانسته اند شیوه آموزشی و تربیتی مشابهی را انجام دهند، می تواند در پیشبرد اهداف و به ثمر رسیدن این طرح کمک مؤثری باشد.

قریشی اظهار داشت: استفاده از ظرفیت حوزه های علمیه و طلاب در تربیت قرآنی دانش آموزان نباید فراموش شود  و باید با ارتباط وثیق با روحانیون و حوزه های علمیه، هدف گذاری های دینی و قرآنی خود را به نحو مطلوب شکل دهید.

وی افزود: مهمتر از دانش آموزان و دانشجویان، اساتید و معلمان هستند و چنانچه بتوانیم معلمان و اساتیدی با نگرش دینی و قرآنی تربیت کنیم، سریع تر و مطمئن تر به اهداف آموزشی خواهیم رسید.

انتهای پیام/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول