اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

اقتصادی  /  اقتصاد بین الملل

جایگاه ثروتمندترین فرد جهان به ماسک وفا نکرد

ارزش سهام شرکت تسلا در معاملات اخیر آمریکا 8 درصد سقوط کرد و ایلان ماسک جایگاه نخستین فرد ثروتمند جهان را از دست داد.

جایگاه ثروتمندترین فرد جهان به ماسک وفا نکرد

به گزارش خبرنگار گروه اقتصاد بین‌الملل خبرگزاری فارس به نقل از اسپوتنیک، ارزش سهام شرکت خودروسازی تسلا آمریکا در معاملات اخیر 8 درصد سقوط کرد و باعث شد تا 13.5 میلیارد دلار از ثروت ایلان ماسک، بنیانگذار و بزرگ‌ترین سهامدار آن به باد برود.

بر همین اساس جف بزوس، بنیانگذار و سهامدار شرکت آمازون دوباره ثروتمندترین فرد جهان شده است و ماسک به جایگاه دوم تنزل پیدا کرده است. بنا به اعلام موسسه فوربس که میزان دارایی‌های افراد ثروتمند جهان را تخمین زده و سپس آنها را رتبه بندی می‌کند، ایلان ماسک حالا 176.2 میلیارد دلار ثروت دارد و این در حالی است که ثروت بزوس 182.1 میلیارد دلار است و بنابراین بزوس از ماسک سبقت گرفته و جایگاه خود را که حدود 4 سال اشغال کرده بود، پس گرفته است.

بنا به اعلام فوربس پس از بزوس و ماسک، برنارد آرنو با 153.7 میلیارد دلار دارایی در جایگاه سومین فرد ثروتمند جهان قرار دارد. البته رتبه بندی بلومبرگ در این زمینه با فوربس اختلاف داشته و بلومبرگ همچنان ماسک را ثروتمندترین فرد جهان می‌داند و در جایگاه سوم هم بیل گیتس را بالاتر از آرنو قرار داده است.

انتهای پیام/ب

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول