اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

اقتصادی  /  راه و مسکن

بکارگیری ریل های فرسوده در خطوط آنتنی و اتصال منابع بار به شبکه ریلی

معاون وزیر راه و شهرسازی گفت: از سال گذشته تکلیف شد ریل های بسیار فرسوده را در بورس کالا عرضه کنیم اما برخی ریل ها که قابلیت کاربری دارد را نفروشند و برای ایجاد خطوط آنتنی و اتصال کارخانه‌ها به خطوط اصلی شبکه، مورد استفاده قرار گیرد.

بکارگیری ریل های فرسوده در خطوط آنتنی و اتصال منابع بار به شبکه ریلی

سعید رسولی در گفت‌وگو با خبرنگار اقتصادی خبرگزاری فارس درباره عرضه ضایعات راه آهن شامل ریل و تراورس ضایعاتی و یا بشکه های خالی در بورس کالا، اظهار داشت: در راستای شفاف سازی تلاش کرده ایم این فلزات ضایعاتی از طریق بورس کالا عرضه شود و این کاری متداول است که به صورت جدی در دستور کار قرار داده ایم.

معاون وزیر راه و شهرسازی ادامه داد: تلاش کرده ایم همه ضایعات شرکت راه آهن در ایستگاه ها و نواحی راه آهن و انبارها، از طریق بورس کالا عرضه شود.

وی اضافه کرد: یکی از ضایعات همین ضایعات فلزی است که به تازگی ۳۰ هزار بشکه که مربوط به جای روغن بوده است را در بورس کالا عرضه کرده ایم.

رسولی اظهار داشت: همچنین از سال گذشته تکلیف شد ریل های بسیار فرسوده را در بورس کالا عرضه کنیم اما برخی ریل ها که قابلیت کاربری دارد را نفروشند و برای ایجاد خطوط آنتنی و اتصال کارخانه‌ها به خطوط اصلی شبکه، مورد استفاده قرار گیرد.

مدیرعامل شرکت راه آهن جمهوری اسلامی ایران بیان کرد: عرضه این ضایعات در بورس کالا در راستای شفاف سازی انجام می شود و قطعا کار را ادامه می دهیم.

به گزارش فارس شرکت راه آهن جمهوری اسلامی ایران به تازگی ۳۰ هزار بشکه خالی و همچنین ۱۴۳ تن ریل و تراورس ضایعاتی در بازار فیزیکی بورس کالای ایران عرضه کرده است.

انتهای پیام/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول