اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  گلستان

21 مرکز «هست اینجا» برای دسترسی به کالاهای ارزان‌قیمت در گلستان فعال شد

مدیرکل ستاد اجرایی فرمان حضرت امام (ره) استان گلستان از راه‌اندازی 21 مرکز «هست اینجا» به منظور دسترسی آسان مردم به کالاهای ارزان‌قیمت در این استان خبر داد.

21 مرکز «هست اینجا» برای دسترسی به کالاهای ارزان‌قیمت در گلستان فعال شد

به گزارش خبرگزاری فارس از گرگان، محمدمهدی سلمان‌زاده عصر امروز در گفت‌وگو با خبرنگاران استان گلستان اظهار کرد: با هدف سهولت دسترسی مردم به کالاهای ارزان قیمت بنیاد برکت در استان گلستان تعداد مراکز عرضه سامانه «هست اینجا» افزایش پیدا کرد.

وی تصریح کرد: مراکز عرضه خدمات بنیاد برکت در استان گلستان از هشت مرکز به ۲۱ مرکز افزایش پیدا کرد تا دسترسی آسان به کالاهای ارزان‌قیمت بنیاد برکت برای مردم فراهم شود.

مدیرکل ستاد اجرایی فرمان حضرت امام (ره) استان گلستان افزود: یکی از اقداماتی که ستاد اجرایی فرمان حضرت امام (ره) در کل کشور آن را عملیاتی کرد سامانه «هست اینجا» بود، بر این اساس چند کالای ضروری که مورد نیاز مردم و خانواده‌هاست در این سامانه پیش‌بینی کردند.

سلمان‌زاده با اشاره به فراخوان مراکز عرضه کالاهای ضروری هست اینجا ابراز کرد: مردم در صورت نیاز به کالاهای پیش‌بینی شده در این مراکز می‌توانند ثبت‌نام و پول‌شان را واریز کنند تا کالاهای عرضه شده با قیمت ارزان در اختیار خانواده‌ها قرار بگیرد.

* مراکز توزیع و عرضه خدمات بنیاد برکت در استان گلستان را از هشت مرکز به ۲۱ مرکز افزایش دادیم

به گفته وی؛ از جمله این کالاها می‌توان به محلول ضدعفونی‌کننده، ماسک، تبلت و لوازم‌التحریر اشاره کرد، با توجه به اینکه از فصل تحصیل گذشتیم، خرید لوازم‌التحریر کم‌رنگ شده اما تبلت جای آن را گرفته است.

مدیرکل ستاد اجرایی فرمان حضرت امام (ره) استان گلستان بیان کرد: ما برای اینکه مردم بتوانند از خدماتی که ستاد ایجاد کرده بهره بهتری بگیرند مراکز توزیع و عرضه خدمات بنیاد برکت در استان گلستان را از هشت مرکز به ۲۱ مرکز افزایش دادیم.

انتهای پیام/83001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول