اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  کردستان

ایفای نقش برای شکوفایی اقتصاد بزرگترین معروف است/ستاد امر به معروف به دنبال مطالبه‌گری است

دبیر ستاد امر به معروف و نهی از منکر کردستان گفت: امروز ایستادگی و خودباوری و ایفا کردن نقش برای شکوفایی اقتصادی، بزرگترین معروف و بزرگترین منکر هم، دلسرد کردن جوانان در جامعه برای عدم رویارویی و فائق آمدن بر مشکلات است.

ایفای نقش برای شکوفایی اقتصاد بزرگترین معروف است/ستاد امر به معروف به دنبال مطالبه‌گری است

به گزارش خبرگزاری فارس از سقز، محمود الله مرادی ظهر امروز در نشست با اعضای امر به معروف و نهی از منکر سقز، با تسلیت ایام شهادت سردار بزرگ ایران اسلامی حاج قاسم سلیمانی و تسلیت شهادت دخت نبی مکرم اسلام، عنوان کرد: تداوم راه ائمه اطهار و مبارزه علیه ظلم نمون‌ ای از امر به معروف و نهی از منکر است.

دبیر ستاد امر به معروف و نهی از منکر کردستان اظهار داشت: امروز ایستادگی و خودباوری و ایفا کردن نقش برای شکوفایی اقتصادی، بزرگترین معروف و بزرگترین منکر هم، دلسرد کردن جوانان در جامعه برای عدم رویارویی و فائق آمدن بر مشکلات است.

الله‌مرادی با بیان اینکه وظیفه ستاد امر به معروف برخورد کردن و مچ‌گیری نیست و بلکه تذکر زبانی می‌دهد ادامه داد: امر به معروف، قوه قضائیه و پلیس نیست و بر اساس سلیقه‌بندی سیاسی هم عمل نمی‌کند بلکه کار وی مطالبه‌گری و ترویج معروفات است.

وی عنوان کرد: افزایش تهمت و افترا در فضای مجازی، گران فروشی و خراب‌فروشی از بزرگترین منکرات کردستان هستند.

وی ادامه داد: رعایت اصل کرمت انسانی، عدم تبعیض در تصمیم گیری، دسترسی آسان به اطلاعات مورد نیاز، دوری کردن از کاغذ بازی و تسهیل‌گری فرایندهای اداری از معروفات مهم اداری است.

امام جمعه و رئیس ستاد امر به معروف و نهی از منکر شهرستان سقز هم در این نشست اظهار داشت: پدر و مادر، اولین آمران به معروف و ناهیان از منکر هستند.

ماموستا سیدحسین حسینی در نشست با اعضای ستاد امر به معروف و نهی از منکر افزود: فرزندان از والدین الگو می‌گیرند و بایستی والدین با عمل به وظایف دینی از جمله نماز خواندن، الگوی فرزندان خود باشند.

امام جمعه سقز با اشاره به سفارش دین اسلام برای اجرای امر به معروف و نهی از منکر گفت: دین اسلام بر پایه اصول دینی و راستی و درستی پایه گذاری شده است و باید همه در این جهت حرکت کنیم.

کامیل کریمیان، فرماندار و نائب رئیس ستاد امر به معروف و نهی از منکر شهرستان سقز هم عمل به امر به معروف و نهی از منکر را یک ضرورت دینی و عرفی در جامعه برشمرد.

وی با اشاره به اینکه هجمه سنگینی روی کشور و به ویژه مسئولان است عنوان کرد: گاهی در سایت ها و فضای مجازی مطالبی علیه مسئولان بیان می‌شود که مطالبه‌گری نیست بلکه انتشار این مطالب دستاویزی برای دشمنان است و باعث نا امیدی مردم نسبت به سرنوشت کشور می‌شود.

وی با اشاره به جایگاه رفیع امر به معروف و نهی از منکر، ادامه داد: تذکرات ایام کرونا، نمونه ای بارز از امر به معروف و نهی از منکر بود.

وی با اشاره به اهمیت میزان اثر بخشی و اثر گذاری برنامه‌ها از مسئولان خواست برای ترویج معروفات در جامعه از هیچ تلاشی دریغ نکنند.

انتهای پیام/2330/74

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول