اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  اصفهان

محمدی‌راد: بازیکنان سپاهان با تمام وجود بازی کردند/ در مورد میرزاجانپور خطر نمی‌کنیم

سرمربی تیم والیبال سپاهان گفت: از این‌که مربی‌گری این تیم را برعهده دارم افتخار کردم زیرا بازیکنان با تمام وجود بازی کردند و برد حق ما بود.

محمدی‌راد: بازیکنان سپاهان با تمام وجود بازی کردند/ در مورد میرزاجانپور خطر نمی‌کنیم

به گزارش خبرگزاری فارس از اصفهان، هفته بیست و یکم لیگ برتر والیبال امروز آغاز شد و در دیدار ابتدایی امروز تیم سپاهان اصفهان به مصاف خاتم اردکان رفت.

در دست اول خاتم اردکان عملکرد بهتری داشت و با ایجاد اختلافی مناسب موفق شد با نتیجه ۲۵ بر ۱۸ سپاهان را شکست دهد؛ در دست دوم اما طلایی‌پوشان به خود آمدند و با نتیجه قاطع ۲۵ بر ۱۱ پیروز شدند و بازی مساوی شد.

در دست سوم بازی متعادل پیش رفت اما در امتیازات پایانی شاگردان رحمان محمدی‌راد در سپاهان از تجربه خود استفاده کردند و این دست را با نتیجه ۲۵ بر ۲۱ به سود خود پایان دادند.

در دست چهارم بازی خیلی نزدیک شد و خاتم اردکان برای به تساوی کشاندن بازی تلاش زیادی کرد اما در پایان این سپاهان بود که با نتیجه ۲۵ بر ۲۱ به پیروزی برسد؛ به این ترتیب سپاهان با نتیجه ۳ بر یک خانم اردکان را شکست داد‌

آخرین شکست طلایی‌پوشان به هفته یازدهم مقابل فولاد سیرجان برمی‌گردد و سپاهان با انجام ۱۷ دیدار در لیگ برتر تنها ۲ شکست در کارنامه ثبت کرده‌اند و در رده دوم جدول رده‌بندی قرار دارند.

بازیکنان سپاهان با تمام وجود بازی کردند

رحمان محمدی‌راد پس از کسب پیروزی در این دیدار اظهار داشت: بازی خوبی بود، خاتم اردکان خیلی خوب جنگید اما بازیکنان ما خیلی خوب ایستادگی کردند؛ بازی جذابی بود و از این‌که مربی‌گری چنین تیمی را می‌کردم، افتخار کردم زیرا بازیکنان با تمام وجود بازی کردند.

سرمربی تیم والیبال سپاهان ادامه داد: در شروع بازی اردکان ما را تحت تأثیر قرار داد، خیلی منظم بازی کرد و سرویس‌های خوبی زد اما در دست دوم دریافت خاتم‌ را با سرویس‌های خوب خراب کردیم و از این اتفاق استفاده کردیم و شکل دفاعی خوبی گرفتیم.

وی تصریح کرد: هر ۲ تیم شناخت خوبی از یکدیگر داشتند، شکل بازی خاتم در دست سوم و چهام عوض شد و بازی نزدیک پیش رفت، خاتم تغییرات زیادی در نیم‌فصل داشت و اطلاعات زیادی از آن‌ها نداشتیم و کار برای ما سخت شد اما قدرت ما به واسطه حضور بازیکنان شاخص بهتر بود و حق ما بود در این بازی برنده شویم.

محمدی‌راد در مورد ادامه لیگ برتر بیان داشت: در سه هفته باید هر هفته ۳ بازی انجام دهیم، شرایط برای همه تیم‌ها یکسان است و انتقادی نداریم، باید برنامه‌ریزی خوبی داشته باشیم و خودمان را آماده کنیم؛ بازی بعدی با شهداب است که از تیم‌های خوب نیم‌فصل دوم است و باید با یک استراتژی خوب این بازی را پشت سر بگذاریم.

سرمربی تیم والیبال سپاهان در مورد وضعیت مصدومیت مجتبی میرزاجانپور گفت: میرزاجانپور پیشرفت خوبی داشته و وی را در لیست خودمان داریم اما روی آسیب‌دیدگی وی خطر نمی‌کنم؛ راجب به مجتبی محتاط هستم و اگر شرایط لازم را داشته باشد از وی استفاده می‌کنیم.

انتهای پیام/۶۳۰۹۰/ر۲۰/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول