اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

سیاسی  /  مجلس

چرا هیات‌رئیسه مجلس طرح جهش تولید و تأمین مسکن را در دستور قرار نمی‌دهد؟

سخنگوی کمیسیون عمران مجلس گفت: هیات رئیسه باید در رسیدگی به طرح جهش تولید و تأمین مسکن در صحن علنی مجلس اقدامات لازم را انجام دهد و مردم تاخیر رسیدگی به این طرح را از نمایندگان سوال می‌کنند.

چرا هیات‌رئیسه مجلس طرح جهش تولید و تأمین مسکن را در دستور قرار نمی‌دهد؟

خبرگزاری فارس - مریم محبی:  سید البرز حسینی سخنگوی کمیسیون عمران مجلس شورای اسلامی در جلسه علنی امروز (چهارشنبه 24 دی) در تذکری شفاهی اظهار داشت: طرح جهش تولید و تأمین مسکن در کمیسیون عمران مجلس بالای ۳۰ جلسه تخصصی بررسی شده است و دو فوریت این طرح به صحن مجلس ارائه شد.

وی افزود: بحث مسکن از اهمیت بالایی برخوردار است و انتظار داریم هیأت رئیسه مجلس مساوات را رعایت کند. چرا این طرح تا الان معطل مانده و جزئیات آن در دستور صحن قرار نمی‌گیرد؟

نماینده مردم خدابنده در مجلس تصریح کرد: نزدیک به12.5 میلیون جمعیت جوان داریم که سن ازدواج آنها به بالای ۲۴ سال رسیده است و 2.5 میلیون جوان داریم که سن ازدواج آن ها به بالای ۳۲ سال رسیده است.

حسینی گفت: چرا مجلس نسبت به این موضوع مهم بی تفاوت است؟ مهمتر از بحث مسکن در کشور چه موضوعی اکنون وجود دارد؟ آیا شرایط خانواده‌های کم بضاعت و آسیب پذیر را نمی‌بینیم؟

وی افزود: مردم از ما می‌پرسند که چرا این طرح 2 فوریتی در مجلس معطل مانده است؟ از هیأت رئیسه انتظار می رود تا به این موضوع رسیدگی کرده و هر چه سریع تر این طرح در دستور کار مجلس قرار گیرد.

انتهای پیام

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول