اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  سمنان

خرید ۱۰ هکتار زمین اطراف مجتمع گردشگری سرخه/ مشکل اعتباری وجود ندارد

مدیرعامل شرکت مادر تخصصی ایران‌گردی و جهان‌گردی گفت: خرید ۱۰ هکتار زمین اطراف مجتمع فرهنگی و گردشگری سرخه برای اجرای طرح‌های زیرساختی در دستور کار است و برای ساخت این مجتمع هیچ‌گونه مشکل اعتباری وجود ندارد.

خرید ۱۰ هکتار زمین اطراف مجتمع گردشگری سرخه/ مشکل اعتباری وجود ندارد

به گزارش خبرگزاری فارس از سمنان، خشایار نیکزادفر عصر امروز در نشست بررسی روند ساخت و تکمیل مجتمع فرهنگی و گردشگری سرخه در سالن جلسات معاونت هماهنگی امور عمرانی استانداری سمنان اظهار کرد: برای ساخت این طرح مهم هیچ‌گونه مشکل اعتباری وجود ندارد و با برنامه‌ریزی‌های انجام‌شده، اعتبارهای مصوب این طرح بر اساس زمان‌بندی تخصیص می‌یابد.

وی افزود: خرید ۱۰ هکتار زمین در اطراف مجتمع فرهنگی و گردشگری سرخه برای اجرای طرح‌های مختلف زیرساختی با هدف خدمات‌رسانی مطلوب‌تر به گردشگران در دستور کار است.

نماینده وزیر میراث فرهنگی در طرح مجتمع فرهنگی و گردشگری امید سرخه افزود: همکاری دستگاه‌های اجرایی و خدماتی استان سمنان با پیمانکار و مجریان طرح فرهنگی و گردشگری سرخه افزایش یابد و به‌طور قطع این طرح با هم‌افزایی تمامی مسؤولان به سرانجام خواهد رسید.

ساخت مجتمع گردشگری سرخه تا شهریور سال ۱۴۰۰ 

معاون هماهنگی امور عمرانی استاندار سمنان نیز در این جلسه گفت: مجتمع فرهنگی و گردشگری سرخه رویای دیرینه استان سمنان برای تبدیل شدن از معبر به مقصد گردشگری و رونق اقتصادی با جذب مسافران عبوری را محقق می‌کند.

منوچهر فخری افزود: طرح ساخت مجتمع فرهنگی و گردشگری سرخه ملی است و این طرح تنها مختص شهرستان سرخه نیست.

وی خاطرنشان کرد: تمام دستگاه‌های اجرایی برای تکمیل و تسریع در ساخت این طرح مهم عمرانی و گردشگری استان سمنان و کشور پای‌کار باشند.

معاون هماهنگی امور عمرانی استاندار سمنان تصریح کرد: در کنار ساخت طرح مجتمع فرهنگی و گردشگری سرخه، طرح‌های زیرساختی مکمل در اطراف این طرح با تدوین برنامه‌های راهبردی اجرا شود.

فخری ادامه داد: سالانه افزون بر ۲۰ میلیون خودرو از محورهای ارتباطی استان سمنان تردد می‌کنند که با ساخت مجتمع فرهنگی و گردشگری سرخه می‌توان برای رونق کسب و کار با توقف خودروهای عبوری و استفاده از ظرفیت‌های گردشگری استان اقدام کرد.

وی افزود: باید تلاش شود این طرح تا پایان شهریورماه سال ۱۴۰۰ به سر و سامان برسد و تسریع در ساخت این طرح مورد تأکید رئیس جمهوری و استاندار سمنان است.

معاون هماهنگی امور عمرانی استاندار سمنان تصریح کرد: فعالیت پیمانکار برای اجرای این طرح مهم اقتصادی، فرهنگی، عمرانی، گردشگری و زیرساختی استان سمنان سرعت گیرد.

رفع مشکلات زیرساختی مجتمع گردشگری سرخه

مدیرکل میراث فرهنگی، صنایع‌دستی و گردشگری استان سمنان نیز در این جلسه گفت: از تلاش و همکاری‌های تمام دستگاه‌های اجرایی به‌ویژه اداره کل راهداری و حمل و نقل و جاده‌ای استان سمنان در روند ساخت مجتمع فرهنگی و گردشگری سرخه نهایت قدردانی را دارم.

مهدی جمال ادامه داد: در کنار ساخت این مجتمع فرهنگی و گردشگری، رفع مشکلات زیرساختی برای جانمایی توقفگاه خودرو گردشگران، راه‌اندازی پایگاه آتش‌نشانی و... به‌طور جدی در دستور کار باشد.

وی افزود: استاندار سمنان و معاونان وی از ماه‌های گذشته تاکنون همواره برای ساخت طرح مجتمع فرهنگی و گردشگری سرخه در تلاش هستند که از تلاش‌های آنها نهایت قدردانی را داریم و تمام تلاش خود را برای تکمیل این طرح تا پایان دولت دوازدهم به کار خواهیم گرفت.

انتهای پیام/۲۵۶۸/س/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول