اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  چهارمحال و بختیاری

13 راننده تاکسی برای اجرای پروتکل‌های بهداشتی تعهد دادند

رئیس سازمان حمل‌ونقل، بار و مسافربری شهرداری شهرکرد گفت: 13 نفر از رانندگان خاطی که پروتکل‌های بهداشتی را رعایت نمی‌کردند توسط بازرسان و ناظران سازمان شناسایی شدند و طبق آئین‌نامه نظارتی با آن‌ها برخورد خواهد شد.

13 راننده تاکسی برای اجرای پروتکل‌های بهداشتی تعهد دادند

مهرداد میرزائیان امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در شهرکرد، گفت: طی شکایات رسیده به این سازمان مبنی بر عدم رعایت پروتکل‌های بهداشتی در برخی از تاکسی‌های شهری، از ابتدای دی‌ماه اکیپ نظارتی از بازرسین شهری به نقاط مختلف شهر اعزام شدند و اوضاع را بررسی کردند.

رئیس سازمان حمل‌ونقل بار و مسافر شهرداری شهرکرد افزود: 13 نفر از رانندگان خاطی که پروتکل‌های بهداشتی را رعایت نمی‌کردند توسط بازرسان و ناظران سازمان شناسایی شدند.

میرزائیان ادامه داد: افراد خاطی در اداره حاضر و تعهد کتبی دادند که بر اجرای قوانین متعهدتر باشند که مطابق با آئین‌نامه انضباطی با این افراد برخورد خواهد شد.

وی در پایان گفت: این سازمان به عنوان دستگاه اجرایی اختیار به کاربردن قوه قهریه را ندارد و نهایت کارش این است که خودرو شخص خاطی را به مدت یک هفته سلب فعالیت کند و رعایت قوانین همت پلیس راهور برای جریمه بیشتر و همکاری مردم برای رعایت پروتکل‌ها را می‌طلبد.

انتهای پیام/3339/م  

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول