اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  البرز

ساخت 10 خانه عالم در شهر جدید هشتگرد تا 1400

مدیرعامل شرکت عمران شهر جدید هشتگرد از تحویل ۱۰ باب مسجد ساخته شده به شورای سیاستگذاری امور مساجد این شهر خبر داد و گفت: 3 خانه عالم تا کنون ساخته شده و تا پایان سال جاری 7 خانه عالم دیگر آماده و تحویل خواهد شد.

ساخت 10 خانه عالم در شهر جدید هشتگرد تا 1400

به گزارش خبرگزاری فارس از کرج، مسعود حق لطفی، مدیرعامل شرکت عمران شهر جدید هشتگرد، در جمع خبرنگاران، گفت: در آئینی که در مسجد جامع حضرت ولیعصر (عج) با حضور امام جمعه و رئیس شورای امور مساجد و ائمه جماعات مساجد این شهر برگزار شد،  ۱۰ باب مسجد که به همت سازمان عمران شهر جدید هشتگرد ساخته شده بود به شورای سساستگذاری امور مساجد تحویل شد.

مدیرعامل شرکت عمران شهر جدید هشتگرد تصریح کرد: تمام ۱۰ مسجد ساخته شده این شهر در اختیار شورای سیاستگذاری امور مساجد این شهر قرار گرفت تا فعالیت‌های فرهنگی و مذهبی بصورت یکپارچه و بر اساس سیاست‌های مشخص اجرا شود.

حق لطفی ادامه داد: در حال حاضر در سه مسجد خانه عالم تکمیل و تحویل شده است و  ۷ مسجد باقیمانده تا پایان سال آینده، نیز خانه عالم ساخته خواهد شد.

وی از بهره برداری ۳ باب مرکز تجاری برای درآمد زایی پایدار مساجد خبر داد و یادآور شد: این مراکز تجاری هم درآمد مساجد را جهت نگهداری سازه و برپایی مراسم بدنبال دارد و هم به دسترسی شهروندان را به مراکز محله بالا میبرد. 

وی در خصوص ساخت مراکز فرهنگی کوچک و نماز خانه در کنار پروژه‌های مسکن مهر، افزود: در تلاش هستیم ۴.۵ درصد از مساحت هر بلوک در دست احداث را به ساخت خدمات مورد نیاز محله ای، نمازخانه و امور رفاهی ساکنان آن بلوک  اختصاص دهیم.

مدیرعامل شرکت عمران شهر جدید هشتگرد افزود: تاکنون ۱۷ مکان در این زمینه  شناسایی شده و  فراخوان انتخاب پیمانکار آن در حال انجام است و تا دهه فجر کلنگ آن نیز به زمین زده خواهد شد.

وی همچنین از ساخت ۱۰ پایگاه بسیج در مساجد تا پایان سال آینده خبر داد و گفت: پایگاه‌های  بسیج در ایجاد و افزایش امنیت مناطق مختلف شهر نقش بسزایی خواهد داشت.

انتهای پیام/ج

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول