اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  اصفهان

تیم ملی بوکس برای مسابقات کسب سهمیه المپیک آماده می‌شود

دبیر فدراسیون بوکس گفت: تیم ملی خود را برای مسابقات کسب سهمیه المپیک آماده می‌کند، ۲ سهمیه المپیک کسب کرده‌ایم و ۶ شانس کسب سهمیه دیگر داریم.

تیم ملی بوکس برای مسابقات کسب سهمیه المپیک آماده می‌شود

به گزارش خبرگزاری فارس از اصفهان، حمید قبایی‌زاده صبح امروز در مجمع انتخاباتی هیأت بوکس اصفهان اظهار داشت: رئیس جدید هیأت بوکس از قدیمی‌های بوکس است و ارتباط خوبی با فدراسیون دارد که می‌تواند در روند اداره هیأت کمک‌کننده باشد.

دبیر فدراسیون بوکس افزود: بوکس از قوانین جهانی پیروی می‌کند و بوکس در بسیاری از کشورها درس و ورزش دانشگاهی است و دانشگاه دانش‌آموزی بوکس را به زودی راه‌اندازی خواهیم کرد؛ بوکس از نظر درآمدزایی نمی‌تواند مانند برخی رشته‌ها کمربند داشته باشد اما به زودی به ورزشکاران رنکینگ می‌دهیم.

وی با بیان این‌که فدراسیون بوکس در سال جاری بیکار نبود، گفت: دوره‌های دانش‌افزایی و بازآموزی زیادی را به صورت مجازی برگزار کردیم، اردوهای تیم ملی بزرگسالان از خرداد ماه شروع شد.

قبایی‌زاده تصریح کرد: تیم ملی سوریه که از تیم‌های خوب غرب آسیا است به زودی مهمان ما خواهند بود و در بهمن ماه یک بازی تدارکاتی با تیم ملی سوریه انجام خواهیم داد، اردوی تیم ملی جوانان از امروز آغاز به کار کرده است و در اردیبهشت ماه به مسابقات جهانی اعزام خواهد شد.

دبیر فدراسیون بوکس خاطرنشان کرد: تیم ملی خود را برای مسابقات کسب سهمیه المپیک آماده می‌کند، ۲ سهمیه المپیک کسب کرده‌ایم و ۶ شانس کسب سهمیه دیگر داریم و امیدواریم حداقل یک یا ۲ سهمیه دیگر به دست بیاوریم.

وی در پایان بیان داشت: بعد از سال‌ها لیگ برتر بوکس را برگزار خواهیم کرد و تیم‌های خوبی اعلام آمادگی کردند و فکر می‌کنم با ۸ تیم لیگ برتر را برگزار کنیم و کمک خواهیم کرد که ورزشکاران اصفهانی نیز جذب تیم‌های لیگ برتری شوند.

باید از استعداد‌های بوکس در اصفهان استفاده کنیم

محمد طباطبایی نیز در این مجمع اظهار داشت: امیدواریم منتخب امروز بتواند اهداف و سیاست‌های فدراسیون بوکس را در اصفهان اجرایی کند؛ در حوزه‌های مختلف باید اهتمام ورزید و اداره کل ورزش اصفهان نیز در نظر دارد از این رشته حمایت لازم را داشته باشد.

مدیرکل ورزش و جوانان استان اصفهان افزود: با توجه به قدمت بوکس در اصفهان امیدواریم روز به روز شاهد توسعه سخت‌افزاری و نرم‌افزاری و فرهنگ‌سازی بوکس در اصفهان باشیم و بستری را آماده کنیم که استعداد‌های این رشته ظهور کنند.

وی در ادامه بیان داشت: با برنامه‌ریزی استفاده از اصول اساسی این رشته می‌توانیم از استعداد‌های بوکس در سراسر استان استفاده کنیم و  در میادین آسیایی و جهانی شاهد افتخار‌آفرینی ورزشکاران اصفهانی باشیم.

طباطبایی تصریح کرد: این رشته ورزشی در اصفهان بیشتر از گذشته شکوفا شود و ورزشکاران برای استان اصفهان افتخار‌آفرینی کنند؛ سیاست‌های اصلی هیأت را باید پیش‌کسوتان بوکس تدوین کنند.

مدیرکل ورزش و جوانان استان اصفهان گفت: این رشته ورزشی طرفیت بالایی دارد اما در کشور مظلوم واقع شده است؛ باید نگاه به ورزش بوکس تغییر کند و تا شاهد پیشرفت بیش از گذشته این ورزش باشیم.

امیدوارم بتوانیم بوکس را به جایگاه اصلی‌اش برسانیم

مهدی شفیعی نیز بعد از اشاره به سوابق ورزشی خود اظهار داشت: تعامل و ارتباط با آموزش و پرورش و برگزاری مدرسه‌های بوکس به صورت تخصصی و رایگان از جمله برنامه‌های هیأت بوکس خواهد بود.

رئیس جدید هیأت بوکس استان اصفهان افزود: همچنین استفاده از پیش‌کسوتان در هیأت در دستور کار قرار دارد و برنامه‌ریزی برای میزبانی از مسابقات کشوری بین‌المللی داریم.

وی در پایان گفت: از اعتماد مجمع تشکر می‌کنم، امیدوارم بتوانیم اهداف و برنامه‌ها را اجرایی کنیم و بتوانیم بوکس را به جایگاه اصلی‌اش برسانیم.

انتهای پیام/۶۳۰۹۰/ص۲۰/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول