اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  فارس

لزوم راه‌اندازی پایگاه اورژانس اجتماعی در شهرستان بیضاء

نماینده مردم شریف سپیدان و بیضاء در مجلس شورای گفت: راه‌اندازی پایگاه اورژانس اجتماعی از جدی‌ترین نیازهای شهرستان بیضاء به شمار می‌رود که باید برای تامین آن اقدام جدی صورت گیرد.

لزوم راه‌اندازی پایگاه اورژانس اجتماعی در شهرستان بیضاء

به گزارش خبرگزاری فارس از شیراز، محسن علیزاده در دیدار با رئیس سازمان بهزیستی کشور افزود: امروزه در همه­ جوامع با توجه به شرایط موجود و به نسبت جو حاکم جامعه، تنش ‌ها و اضطراب­‌ها تبدیل به جزء لاینفک در زندگی انسان­ ها شده­ و دولت هر کشور برای کنترل این اضطراب‌ها و آرامش­ بخشیدن به فضای جامعه برنامه ‌هایی را تبیین می­‌کند که در کشور ما نیز این برنامه ­ها با عنوان برنامه اورژانس اجتماعی شناخته می‌شود.

عضو کمیسیون اقتصادی مجلس  خواستار توجه  و اختصاص اعتبار ویژه برای رفع مشکلات مددجویان حوزه انتخابیه از جمله تامین تبلت برای محصلین، اهداء جهیزیه، تامین امکانات کمک توانبخشی، تامین بسته های حمایت معیشتی ، البسه، لوازم التحریر،  تسهیلات اشتغال‌زایی و مسکن  و ... شد.

وی اظهار داشت: کار کردن در بهزیستی، ارزشی بزرگ است و یاری رساندن به جامعه هدف این سازمان، بی اجر نمی‌ماند.

در ادامه رئیس سازمان بهزیستی کشور ضمن تشکر از پیگیری و دغدغه نماینده مردم سپیدان و بیضاء برای رفع مشکل مددجویان گفت: تکریم ارباب رجوع و پاسخگویی به درخواست مددجویان از اولویت‌های کار در بهزیستی است و باید در کوتاه ترین زمان ممکن انجام شود.

وحید قبادی دانا تاکید کرد: یکی از رسالتهای مهم سازمان بهزیستی ارائه خدمات به  توان‌خواه ها و مددجویان است  که در این راستا از هیچ تلاش و کوشش دریغ نخواهد شد و برای رفع مشکلات این عزیزان از تمامی ظرفیت ها استفاده خواهیم کرد.

انتهای پیام/ س

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول