اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

سیاسی  /  مجلس

سلیمانی: نباید اجازه دهیم غرب، ملت ما را برای تست واکسن کرونا مورد سوء استفاده قرار دهد

نماینده دوره نهم مجلس شورای اسلامی گفت: نباید اجازه دهیم که غرب ملّت ما را برای تست واکسن کرونا مورد سوء استفاده قرار دهد.

سلیمانی: نباید اجازه دهیم غرب، ملت ما را برای تست واکسن کرونا مورد سوء استفاده قرار دهد

محمد سلیمانی نماینده دوره نهم مجلس شورای اسلامی در گفتگو با خبرنگار پارلمانی خبرگزاری فارس گفت: بیماری کرونا یک بیماری فراگیر در سطح کره زمین است و باید برای رسیدن به واکسن این بیماری تلاش بی‌وقفه صورت پذیرد.

وی افزود: مسئولان بهداشت و درمان کشور ما باید تمام تلاش خود را برای تهیه واکسن کرونا از طریق تولید آن در داخل کشور و چه از طریق خرید از دیگر کشورها به کار گیرند.

نماینده دوره نهم مجلس شورای اسلامی اظهار داشت: اگر بنا بر خرید واکسن باشد باید مسئولان بهداشت و درمان ما با دقت و حساسیت این کار را انجام دهند. در ابتدا خوشنامی و سابقه مثبت کشور و شرکتی که می‌خواهند از آنجا واکسن خریداری کنند را مد نظر قرار دهند و به سابقه کاری شرکت مربوطه مراجعه کنند و از سابقه مثبت کاری آن اطلاع داشته باشند.

سلیمانی خاطرنشان کرد: ما باید همواره این موضوع را مد نظر داشته باشیم که آمریکا و انگلیس هیچ وقت خیرخواه ما نبودند و تمام تلاش خود را برای مقابله با ملت ایران به کار گرفتند و حتی آمریکایی‌ها صراحتاً اعلام کردند که برای نابودی ملت ایران هر کاری می کنند و تمام توان خود را نیز در این مسیر به کار گرفتند.

وی افزود: عقل حکم می‌کند که از کشوری که دشمن ماست نباید واکسن خریداری کنیم؛ چراکه چنین کشوری هیچ‌گاه خیرخواه ما نیست و باید بدانیم که همواره به دنبال صدمه زدن به ماست.

نماینده دوره نهم مجلس شورای اسلامی اظهار داشت: شرکت فایزر یک شرکت آمریکایی با یک مدیر اسرائیلی است که طبیعتاً چنین کشوری هیچ گاه به دنبال سلامتی و نجات ملت ایران نخواهد بود.

سلیمانی خاطرنشان کرد: علاوه بر این شرکت فایزر دارای سوابق منفی زیادی در حوزه دارویی در کشورهای مختلف است و گذشته از دشمنی‌های آمریکا با ملت ایران چنین شرکتی با این سوابق منفی کاری هیچ وقت نمی‌تواند برای خرید واکسن مورد اطمینان باشد.

وی افزود: علاوه بر این غربی‌ها همواره رویه‌شان بر این بوده که برای تست داروهای تولیدی‌شان از ملت‌های دیگر به ویژه ملل ضعیف استفاده کنند و پس از اطمینان از ترکیب آن خودشان این داروها را مورد استفاده قرار می‌دادند.

نماینده دوره نهم مجلس شورای اسلامی اظهار داشت: نباید اجازه دهیم که غرب، ملت ما را برای تست واکسن کرونای خود مورد سوءاستفاده قرار دهد و دارو و واکسن خود را روی ملت ایران آزمایش کند.

انتهای پیام/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول