اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  آذربایجان غربی

پرداخت بیش از ۵ هزار میلیارد ریال تسهیلات کرونایی به واحدهای گردشگری و صنایع‌دستی آذربایجان‌غربی

معاون سرمایه‌گذاری اداره کل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی آذربایجان‌غربی گفت: طی ۹ ماه امسال پنج هزار و ۷۸۵ میلیارد ریال تسهیلات کرونایی به واحدهای گردشگری و کارگاه‌های صنایع‌دستی استان پرداخت شده است.

پرداخت بیش از ۵ هزار میلیارد ریال تسهیلات کرونایی به واحدهای گردشگری و صنایع‌دستی  آذربایجان‌غربی

محمد عبدلی در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در ارومیه، اظهار داشت:طی ۹ ماه امسال پنج هزار و ۷۸۵ میلیارد ریال تسهیلات کرونایی به واحدهای گردشگری و کارگاه‌های صنایع‌دستی استان پرداخت شده است و این تسهیلات به ۱۸۱ واحد گردشگری و کارگاه‌های صنایع‌دستی با اشتغال ۴۹۸ نفر پرداخت شده است.

وی ادامه داد: امسال در راستای حمایت از فعالان گردشگری و هنرمندان صنایع‌دستی آسیب‌دیده از کرونا در چندین نوبت بسته‌های حمایتی در نظر گرفته شده بود که افراد با ثبت‌نام در سایت اعلامی درخواست دریافت تسهیلات کرونایی را انجام می‌دادند.

معاون سرمایه‌گذاری اداره کل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی آذربایجان‌غربی تصریح کرد: طی 9 ماه امسال از محل اعتبارات تبصره ۱۸، چهار طرح به مبلغ ۳۷۵ میلیارد ریال با پیش‌بینی اشتغال‌زایی برای ۷۰ نفر برای گرفتن تسهیلات به بانک‌های عامل معرفی شده‌اند.

وی خاطرنشان کرد: طی سال گذشته نیز از محل اعتبارات تبصره ۱۸، ۷۰ میلیارد ریال به دو پروژه‌ با اشتغال ۱۹ نفری تسهیلات پرداخت شده است.

انتهای پیام/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول