اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  لرستان

فعالیت 14 هزار بسیجی در طرح شهید سلیمانی/ 20 هزار خانوار تحت حمایت قرار گرفتند

فرمانده سپاه حضرت ابوالفضل(ع) لرستان گفت: 14 هزار بسیجی خواهر و برادر برای طرح پیش‌بینی شده که از این نظر مشکلی نداریم، تیم‌های مراقبتی و نظارتی نیز مشارکت داشته و با دانشگاه علوم‌پزشکی هماهنگی کامل داریم.

فعالیت 14 هزار بسیجی در طرح شهید سلیمانی/ 20 هزار خانوار تحت حمایت قرار گرفتند

به گزارش خبرگزاری فارس از خرم‌آباد، سردار مرتضی کشکولی صبح امروز در جلسه بررسی آخرین وضعیت و روند اجرای مقابله با کرونا در طرح قرارگاه شهید سلیمانی،، ضمن موفق خواندن طرح مزین به نام این شهید در لرستان، اظهار کرد: خودرو و بودجه لازم برای اجرای طرح از سوی سپاه حضرت ابوالفضل(ع) تامین شد.

وی خاطرنشان کرد: 14 هزار بسیجی خواهر و برادر برای طرح پیش‌بینی شده که از این نظر مشکلی نداریم، تیم‌های مراقبتی و نظارتی نیز مشارکت داشته و با دانشگاه علوم‌پزشکی هماهنگی کامل داریم.

فرمانده سپاه حضرت ابوالفضل(ع) لرستان با بیان اینکه 293 نیروی تخصصی از کادر پاسدار و زیرمجموعه‌های آن برای جایگزینی کادر درمانی پیش‌بینی شد، افزود: ردیف بودجه‌ای برای اجرای طرح مشخص نشده، با این وجود از ظرفیت‌های سپاه تاکنون استفاده شده است.

کشکولی بیان داشت: از ابتدای شیوع کرونا تاکنون، 20 هزار خانوار را تحت حمایت معیشتی و بهداشتی قرار داده‌ایم، ضمن اینکه بیش از 50 هزار بسته معیشتی و بهداشتی بین این خانوارها توزیع شد.

وی به پوشش 120 هزار خانواده لرستانی توسط سپاه استان اشاره و خاطرنشان کرد: 105 مورد جهیزیه و بسته‌های معیشتی و بهداشتی بسیاری نیز توزیع گردید.

انتهای پیام/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول