اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  اصفهان

استاندار اصفهان: جسارت مدیریت را برای حل کارهای مردم به کار بگیرید

استاندار اصفهان گفت: قانون را وضع می‌کنند که به کار مردم رسیدگی شود نه اینکه در کار مردم گره ایجاد کنیم، جسارت مدیریت را برای حل و فصل کارهای مردم به کار بگیرید.

استاندار اصفهان: جسارت مدیریت را برای حل کارهای مردم به کار بگیرید

به گزارش خبرگزاری فارس از شهرضا، عباس رضایی عصر امروز در جلسه شورای اداری شهرستان شهرضا با اشاره به هماهنگی، وحدت و همدلی بین مسؤولان شهرستان شهرضا اظهار داشت: روز به ‌روز که از انقلاب اسلامی می‌گذرد، مسؤولیت ما مسؤولان در هر رده‌ای که هستیم بیشتر می‌شود.

استاندار اصفهان با بیان اینکه امروز دیگر شهید سلیمانی و شهید فخری‌زاده در پیش ما نیستند و مسؤولیت ما بیشتر شده است، گفت: امروز مردم دچار مشکلات معیشت هستند که بیشترین مشکل ناشی از تحریم‌های ناجوانمردانه استکبار جهانی است.

وی با تأکید بر اینکه باید پاسخگوی مسؤولیت خود باشیم و در راستای همدلی و هم‌افزایی و تلاش در راستای برطرف کردن مشکلات مردم قدم برداریم، افزود: حریم و عرصه شهرستان شهرضا باید یک بار برای همیشه تعیین تکلیف شود.

رضایی با بیان اینکه طرح تفصیلی در بهترین حالت بیش از ۳ سال طول می‌کشد، بیان کرد: شورای شهر، شهردار و فرماندار باید این مشکل را ریشه‌یابی کنند، در این راستا در هفته آینده کمیسیون ماده ۵ در شهرضا برگزار و در این باره تصمیم‌گیری می‌شود.

استاندار اصفهان با تأکید بر اینکه حداکثر ظرف مدت ۶ ماه باید طرح تفصیلی شهرضا مشخص شود، بیان کرد: شهرضا ظرفیت‌های بسیار بزرگی دارد، قطار حومه اصفهان را در چند شهر فعال کردیم و در شاهین‌شهر زیرسازی‌های آن آغاز شده است، راه‌آهن تا سه راه مبارکه آمده است و باید ادامه آن به سمت شهرضا آغاز شود.

وی با بیان اینکه شهردار و شورای شهر قطار شهری را در دستور کار خود قرار دهند، دولت نیز در ردیف‌های بودجه خاصی در این راستا در نظر دارد، تصریح کرد: بحث الحاق شهرضا باید برای همیشه حل و فصل شود، ساخت و ساز غیرمجاز باید از همان ابتدا جلوی آن گرفته شود نه اینکه به سقف برسد.

 رضایی با بیان اینکه بیمارستان صاحب الزمان (عج) شهرضا یک خاطره برای مردم است و باید در داخل شهر باقی بماند، اضافه کرد: با بازدیدی که از بیمارستان امیرالمؤمنین (ع) شهرضا شد، امیدوار هستیم تا عید نوروز بخش ام آر آی بیمارستان راه‌اندازی شود.

 استاندار اصفهان با اشاره به مشکل آب شرب شهرضا گفت: در تماس با مدیرکل آبفا استان اصفهان مقرر شد تیمی به شهرضا اعزام کنند تا فکری برای آب شرب شهر شود، آب حق طبیعی مردم است.

وی با اشاره به سفر نوبخت، معاون سازمان برنامه و بودجه به استان اصفهان و شهرستان شهرضا افزود: شش خطه کردن محور اصفهان به شهرضا ۶۰ میلیارد تومان برای آن دیده شده است که ۲۰ میلیارد استان ۲۰ میلیارد وزارت راه و ۲۰ میلیارد نیز سازمان برنامه و بودجه باید اختصاص دهند، امیدوار هستیم تا پایان دولت به بهره‌برداری برسد.

رضایی با اشاره به تقاطع غیرهمسطح بسیج گفت: ۲۰ میلیارد تومان این تقاطع اعتبار دارد که ۱۵ میلیارد تخصیص داده شده است و ۵ میلیارد نیز در حال تخصیص است و تا پایان سال بخشی از این تقاطع به بهره‌برداری می‌رسد.

 استاندار اصفهان ادامه داد: ۳ هزار مسکن محرومان و هزار و ۱۵۰ واحد مسکن برای افراد تحت پوشش کمیته امداد و بهزیستی مقرر شد در استان اصفهان ساخته شود که بخشی از آن سهم شهرستان شهرضا است.

وی در بخش دیگری از صحبت‌های خود با اشاره به نام‌گذاری سال به نام جهش تولید گفت: قانون را وضع می‌کنند که به کار مردم رسیدگی شود نه اینکه در کار مردم گره ایجاد کنیم، با مفاسد برخورد کنید اما برای ایجاد یک تولید جسارت مدیریت لازم است، جسارت مدیریت را برای حل و فصل کارهای مردم به کار بگیرید.

انتهای پیام/۶۳۱۰۱/ج۲۰/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول