اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  همدان

هویت جمهوری اسلامی بهترین تئوری در عرصه سیاست‌ورزی است

نماینده ولی فقیه در استان همدان گفت: هویت جمهوری اسلامی به معنای واقعی کلمه بهترین تئوری در عرصه سیاست‌ورزی است.

هویت جمهوری اسلامی بهترین تئوری در عرصه سیاست‌ورزی است

به گزارش خبرگزاری فارس از همدان، آیت‌الله حبیب‌الله شعبانی بعد از ظهر امروز در ستاد برگزاری مراسم دهه فجر، بزرگداشت ایام‌الله دهه فجر را یکی از مظاهر تعظیم شعائر دانست و اظهار کرد: در این مسیر نیازمند آن هستیم تا قلب انسان با این حقیقت سیاسی فرهنگی همراه باشد، چراکه اگر قلب همراه نباشد، فعالیت‌های صورت گرفته نیز چندان ثمری نخواهند داشت.

وی با تاکید بر لزوم آشنایی نسل جوان با اهداف انقلاب، گفت: همه ما موظف هستیم تا این حقیقت فرهنگی، معنوی و سیاسی را تحت عنوان جمهوری اسلامی به عنوان یک نظریه سیاسی جدید، در عالم سیاست به نسل جوان معرفی کنیم.

امام جمعه همدان افزود: نسل جوان ما امروز قضاوت‌هایش از جمهوری اسلامی، مبتنی بر عملکرد‌های موجود و مطالعه این چهل سال و میزان دستاوردها و موفقیت‌ها در زمینه‌های مختلف و شعارهای جمهوری اسلامی است.

وی با بیان اینکه برگزاری مراسم ایام‌الله دهه فجر به عنوان حفظ شعائر مربوط به پوسته قضیه است، مطرح کرد: برای آنکه جوانان ما با هویت اصلی جمهوری اسلامی آشنا شوند نیازمند به تبیین بیشتری هستند.

نماینده ولی فقیه در همدان با اشاره به اینکه امروز فارغ از عملکرد برخی از مسئولان نیازمند تبیین درست جمهوری اسلامی برای نسل جوان هستیم، عنوان کرد: اگر نتوانیم هویت واقعی جمهوری اسلامی را برای نسل جدید تبیین کنیم، بعضی‌ها اشتباهاتی که وجود دارد را به پای نظام اسلامی و جمهوری اسلامی قرار خواهند داد.

وی مسیر موجود را مسیر درستی برشمرد و گفت: حداقل اثر تفکیک خطاها و اشتباهات موجود از اصل مسیر انقلاب، این است که نسل جوان ما دیگر با جمهوری اسلامی تقابل نخواهد داشت و در مسیر اصلاح عملکرد‌ها و مسیر جمهوری اسلامی حرکت خواهد کرد.

شعبانی تصریح کرد: نسل جوان باید بداند که انقلاب اسلامی به رهبری حضرت امام(ره) و روحانیت و نیروهای انقلابی دیگر که شکل گرفت، در مسیر درستی بوده و دشمن به دنبال آن است تا بگوید ما به اشتباه انقلاب کردیم.

وی با بیان اینکه ممکن است جوان برخی عملکردها را ببیند و به خاطر اشتباه عده‌ای احساس کند که انقلاب اشتباه بوده است مطرح کرد: اصل حرکت مردم و اصل انقلاب موضوع و مسیر درستی بوده و اگر خطاهایی وجود دارد در عملکرد‌هایی است که باید اصلاح شود.

امام جمعه همدان حضور مردم در صحنه‌های مختلف همچون مراسم شهید سلیمانی را زمینه ساز وارد شدن آسیب به آمریکا دانست و گفت: کشوری که تا ۵۰ سال پیش کسی جرات حرف زدن به او را نداشت، امروز به برکت انقلاب و جبهه مقاومت پایگاه عین الاسد او مورد اصابت موشک‌های ما قرار گرفته است.

وی با بیان اینکه دشمن تمام قدرت خود را در برهم زدن این نظام قرار داده است، گفت: جوان قضاوت‌هایش را مبنا قرار می‌دهد و با خود می‌گوید اینکه من شغل ندارم به این دلیل است که جمهوری اسلامی نتوانسته شغل مرا تامین کند، البته این انتقاد وارد است اما، ربطی به اصل نظام اسلامی و انقلاب ندارد و لذا باید بین عملکرد مسئولان با اصل حرکت جمهوری اسلامی تفکیک قائل شویم.

نماینده ولی فقیه در استان همدان با تاکید بر اینکه هویت جمهوری اسلامی به معنای واقعی کلمه بهترین تئوری در عرصه سیاست‌ورزی است، عنوان کرد: یکی دیگر از موضوعاتی که باید مورد توجه مسئولان خصوصا در این ایام باشد، این است که دشمن به دنبال آن است تا دستاوردهای انقلاب را به لحاظ ضعف‌هایی که وجود دارد انکار کند.

وی با بیان اینکه جمهوری اسلامی دارای دستاوردهای فراوانی در سال‌های پس از انقلاب بوده است، گفت: به برکت وجود جوانان این کشور در عرصه‌های مختلف شاهد رشد‌ و موفقیت‌های خوبی بوده‌ایم و جوانان ما ثابت کردند که در کار آنها نشد وجود ندارد.

انتهای پیام/ 3140/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول