اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  قزوین

انبار 10 میلیارد ریالی لوازم بهداشتی قاچاق در قزوین کشف شد

فرمانده انتظامی استان از کشف انبار لوازم بهداشتی قاچاق به ارزش 10 میلیارد ریال در شهر قزوین خبر داد.

انبار 10 میلیارد ریالی لوازم بهداشتی قاچاق در قزوین کشف شد

به گزارش خبرگزاری فارس از قزوین، سردار علی ابراهیمی، فرمانده انتظامی استان قزوین اظهار داشت: در راستای مبارزه قاطع پلیس با قاچاقچیان کالا، مأموران پلیس امنیت اقتصادی استان پس از رصدهای صورت گرفته یک انبار لوازم بهداشتی قاچاق را در شهر قزوین شناسایی کردند.

وی افزود: پس از هماهنگی های لازم و اخذ مجوزهای قضائی، مأموران در بازرسی از انبار مورد نظر ۱۹ هزار و ۹۵۵ عدد انواع لوازم بهداشتی و آرایشی قاچاق، شامل: ۱۰ هزار و ۴۱۱ عدد انواع شوینده، ۶ هزار و ۵۵۰ عدد دستمال مرطوب، ۴۱۰ بسته پوشک بچه، هزار و ۳۸ عدد شامپو، ۲۴۹ عدد خمیر دندان، ۱۴۴ عدد مسواک، ۶۳۴ عدد انواع کرم و ۵۱۹ قلم سایر لوازم آرایشی و بهداشتی کشف و یک نفر را در این رابطه دستگیر کردند.

فرمانده انتظامی استان قزوین با بیان اینکه کارشناسان ارزش محموله قاچاق کشف شده  را ۱۰ میلیارد ریال برآورد کردند، تصریح کرد: عزم پلیس و دستگاه قضا در برخورد با مفسدان اقتصادی و قاچاقچیان کالا قاطعانه و بدون اغماض است و مجازات های سنگینی در انتظار آنان خواهد بود.

انتهای پیام/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول