اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

سیاسی  /  مجلس

بیانیه نمایندگان چهارمحال و بختیاری در تقدیر از بازدید میدانی رئیس مجلس

نمایندگان استان چهارمحال و بختیاری طی بیانیه‌ای تصریح کردند: رئیس مجلس با حضور خود چراغ امید عبور از محرومیت را برای مردم این استان روشن کرد.

بیانیه نمایندگان چهارمحال و بختیاری در تقدیر از بازدید میدانی رئیس مجلس

به گزارش خبرنگار پارلمانی خبرگزاری فارس، علی کریمی فیروزجائی عضو هیأت رئیسه مجلس شورای اسلامی در نشست علنی امروز (یکشنبه) پارلمان، بیانیه نمایندگان استان چهارمحال و بختیاری در مجلس برای تشکر از نظارت میدانی محمدباقر قالیباف در استان چهارمحال و بختیاری را قرائت کرد.

متن این بیانیه به شرح زیر است:

استان ولایتمدار و انقلابی چهارمحال و بختیاری با بیش از 2 هزار و 400 شهید دفاع مقدس، 15 شهید مدافع حرم اهل بیت (ع) و صدها جهادگر عرصه صنعت با تمام فراز و فرودهای انقلاب شکوهمند اسلامی با حضور در میدان های جهاد و شهادت اثبات کرد، حفظ نظام و تبعیت از امام عظیم الشان انقلاب و رهبر حکیم و فرزانه انقلاب را بر هر امر دیگری اولی می دانند و در تبعیت از ولایت فقیه که آن را نشانه ای از ولایت عظمی حضرت بقیه الله اعظم ارواح نا فدا می داند.لحظه ای تردید نکرده و نخواهد کرد. گرچه رنج محرومیت بر پیکره استان نشسته و مردان و زنانش که به غیرتمندی شهره اند تازیانه های بی مهری و تصمیمات غیرعادلانه برخی مسئولان چهره های آن ها را سخت رنجور ساخته اما همواره مسئولان متعهدی بودند که صبورانه پای رنج مردم نشسته اند و در مقاطعی از تاریخ نگاه عدالت خواهانه آن ها و حضور امیدبخششان امید و انتظار را برای آن ها رقم زده است.

اکنون نیز بر خود فرض می دانیم که به نمایندگی از مردم مهربان و مهمان نواز استان چهارمحال و بختیاری از حضور ریاست محترم مجلس شورای اسلامی برادر جهادی آقای دکتر قالیباف و همکاران عزیزمان در کمیسیون های عمران و کشاورزی به ویژه روسای محترم این کمیسیون ها، معاونان و وزرا و نمایندگان دستگاه های مختلف حاضر در این سفر که با حضورشان چراغ امید عبور از محرومیت را برای مردم این استان روشن کردند سپاسگزاری کرده و امید است مصوبات این سفر هرچه زودتر به بار بنشیند و کام تشنه مردم استان با انجام تعهدات مشخص شده سیراب گردد و برگ زرین دیگری در کارنامه نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران در رفع محرومیت رقم بخورد.

این بیانیه به امضای نماینده ولی فقیه در استان چهارمحال و بختیاری، همکاران مجمع نمایندگان استان و استاندار استان چهارمحال و بختیاری رسیده است.

انتهای پیام/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول