اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  کرمانشاه

امسال ۳۵ نفر در آب‌های کرمانشاه غرق شدند/ فوت ۱۳ نفر بر اثر مسمومیت با گاز

مدیرکل پزشکی قانونی استان کرمانشاه گفت: از ابتدای سال تا پایان آذرماه ۳۵ نفر بر اثر غرق شدن در آب‌های استان جان خود را از دست داده‌اند.

امسال ۳۵ نفر در آب‌های کرمانشاه غرق شدند/ فوت ۱۳ نفر بر اثر مسمومیت با گاز

به گزارش خبرگزاری فارس از کرمانشاه، سلیم خانی امروز در جمع اصحاب رسانه با ارائه آمار ۹ ماهه سپری شده از سال جاری پزشکی قانونی استان، اظهار داشت: از ابتدای سال تا پایان آذرماه ۱۳ هزار و ۵۷۱ نفر با ادعای نزاع به پزشکی قانونی مراجعه کرده اند که در مقایسه با مدت مشابه سال گذشته که ۱۳ هزار و ۶۱۴ نفر، تغییر چندانی نداشته است.

وی آمار مراجعات تصادف در این بازده زمانی را ۶ هزار و ۳۲۹ نفر عنوان کرد و افزود: این تعداد نسبت به مدت مشابه سال گذشته که ۸ هزار و ۵۲ نفر بود، روند کاهشی را نشان می‌دهد.

مدیر کل پزشکی قانونی استان کرمانشاه با اشاره به کاهش ۲۴ درصدی فوتی‌های تصادفی طی ۹ ماهه امسال، گفت: تعداد جان‌باختگان امسال 346 نفر بوده که در مقایسه با مدت مشابه سال گذشته که 458 نفر بوده که 112 نفر کاهش داشته است.

وی مصدومین و فوتی‌ها حوادث کار استان در این بازده زمانی را به ترتیب ۴۶۵ و ۳۳ نفر اعلام کرد: این تعداد نسبت به مدت مشابه سال گذشته با ۵۴۰ مصدوم ۱۳ درصد کاهش داشته است.

به گفته خانی؛ طی ۹ ماهه سال جاری ۱۶ نفر براثر برق‌گرفتگی، ۵۱ نفر بر اثر سوختگی، ۱۳ نفر بر اثر مسمومیت با گاز منوکسید کربن و ۳۵ نفر بر اثر غرق شدن در آب‌های استان جان خود را از دست داده‌اند.

انتهای پیام/پ

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول