اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  یزد

خیرین بافقی 10 زندانی جرائم غیرعمد را آزاد کردند

رئیس دادگستری شهرستان بافق گفت: همکاری و مساعدت مالی جمعی از خیرین بافقی، منجر به آزادی چهار زندانی جرائم غیرعمد مالی و حل و فصل پرونده شش محکوم مالی در شرف حبس شد.

خیرین بافقی 10 زندانی جرائم غیرعمد را آزاد کردند

به گزارش خبرگزاری فارس در بافق، اسماعیل دهقان شوازی در جمع خبرنگاران اظهار کرد: برخی از افراد به علت عدم توانایی در پرداخت بدهی مالی راهی زندان شده که علاوه بر از دست دادن شغل، تبعاتی همچون مختل شدن زندگی خانوادگی و موقعیت‌های اجتماعی دیگر را برای آنان در بردارد.

وی کاهش جمعیت کیفری زندان‌ها را حائز اهمیت دانست و افزود: یکی از دغدغه‌های اصلی دستگاه قضا آزاد سازی زندانیان جرایم غیرعمد در راستای کاهش آسیب‌های اجتماعی است.

رئیس دادگستری شهرستان بافق گفت: همکاری و تعامل خیرین با ستاد دیه و دستگاه قضایی می‌تواند آزادی زندانیان جرائم غیر عمد و بازگشت آنها به آغوش خانواده، تسهیل و تسریع نماید.

دهقان شوازی  تلاش برای آزادی زندانیان جرایم غیرعمد و بازگشت آنان به کانون گرم خانواده را جوشش عشق و نوع دوستی دانست و تصریح کرد: توفیق تنها نصیب افرادی می شود که با فطرتی پاک و نگاهی کریمانه دست یاری به سوی همنوع خود دراز کرده و بخشندگی و کرامت و سخاوت خود را متجلی می سازند.

انتهای پیام/ز

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول