اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  مازندران

ضرورت پایداری جریان گاز مشترکان خانگی در مازندران

مدیرکل مدیریت بحران مازندران گفت: باتوجه به مصرف بالای گاز و برای جلوگیری از قطع گاز مشترگان خانگی تمام واحدهای که قابلیت سوخت دوم داشتند از مدار گاز خارج کردیم تا مشکلی برای مشترکان خانگی وجود نداشته باشد.

ضرورت پایداری جریان گاز مشترکان خانگی در مازندران

به گزارش خبرگزاری فارس از مازندران، فصل سرما که از راه می‌رسد با توجه به برودت هوا در استان مازندران و مشکلات مربوط به افت فشار گاز نگرانی‌هایی به دنبال دارد که در این زمینه در کنار هشدارها و توصیه‌ها تاکید بر رعایت صرفه‌جویی و الگوی مصرف است.

توصیه مدیریت بحران استان در این زمینه باتوجه به مشکلات مربوط به افت فشار گاز و اعمال محدودیت در مصرف گاز واحدهای تولیدى ، به‌منظور پایداری جریان گاز مشترکان خانگی ،از  تمامی مشترکان خانگی این است تا با رعایت صرفه جویی و تنظیم دمای (18 تا 21درجه) و نیز خاموش کردن وسایل گازسوز اضافی ، علاوه بر کمک به پایداری جریان گاز ،امکان بهره‌مندی از این نعمت الهی را برای تمام مشترکان، به‌ویژه مشترکان نقاط دوردست و کوهپایه‌ها را فراهم کنند.
 

علی‌اصغر احمدی مدیرکل مدیریت بحران مازندران در این‌باره در گفت‌وگو با فارس، اظهار کرد: باتوجه به مصرف بالای گاز و برای جلوگیری از قطع گاز مشترکان خانگی تمام واحدهای که قابلیت سوخت دوم داشتند از مدار گاز خارج کردیم تا مشکلی برای مشترکان خانگی وجود نداشته باشد.

وی افزود: در کنار قطع گاز واحدهای صنعتی موضوع مهم قطع گاز ادارات پایات ساعت اداری است.

مدیرکل مدیریت بحران مازندران به مصرف بالای گاز در فصل سرد سال اشاره کرد و گفت: کرونا هم مزید برعلت شده و موجب افزایش بار مصرف مشترکان خانگی شده است.

این مسؤول با بیان اینکه مصرف استان مازندران ۳۵ میلیون مترمکعب است، تصریح کرد: موضوع مهم این است که مردم در مصرف صرفه‌جویی کنند و باید فرهنگ مصرف انرژی نهادینه شود.

احمدی با تاکید بر ضرورت پایداری مصرف گاز، خاطرنشان کرد: موضوع مهم توجه به بحث الگوی مصرف است تا بتوانیم از فصل سرما بدون مشکلات قطعی عبور کنیم.

انتهای پیام/86034/غ

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول