اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  بوشهر

آغاز گام چهارم مبارزه با کرونا با اجرای طرح «شهید سلیمانی» در دیلم

رییس شبکه بهداشت و درمان شهرستان دیلم گفت: امروز گام چهارم مبارزه با کرونا در قالب طرح سردار شهید حاج قاسم سلیمانی توسط تیم‌های رهگیری، مراقبتی، حمایتی و نظارتی در حال اجرا بوده و از اطرافیان فرد مثبت تست‌های سریع گرفته می‌شود.

آغاز گام چهارم مبارزه با کرونا با اجرای طرح «شهید سلیمانی» در دیلم

به گزارش خبرگزاری فارس از شهرستان دیلم، ایرج زنده‌بودی امروز در حاشیه بازدید ناظر وزارت بهداشت از شهرستان دیلم اظهار داشت: گام‌های اول، دوم و سوم مقابله با کرونا در سطح شهرستان دیلم به‌طور کامل و با همراهی تمامی ارگان‌ها و همچنین مردم اجرایی شده است.

رئیس شبکه بهداشت و درمان شهرستان دیلم گفت: از آغاز کرونا تاکنون ۵۸۱ مورد مثبت با انجام آزمایشات شناسایی و متاسفانه ۲۵ نفر نیز فوت کرده‌اند.

وی ضمن اشاره به کلیات اقدامات صورت گرفته در راستای مقابله با بیماری کرونا تصریح کرد: امروز گام چهارم مبارزه با کرونا در قالب طرح سردار شهید حاج قاسم سلیمانی توسط تیم‌های رهگیری، مراقبتی، حمایتی و نظارتی در حال اجرا بوده و از اطرافیان فرد مثبت تست‌های سریع گرفته می‌شود.

رییس شبکه بهداشت و درمان شهرستان دیلم با اشاره به این‌که مردم پا به‌پای مدافعان سلامت در عرصه مبارزه با کرونا حضور داشته‌اند خاطرنشان کرد: از طرح‌های ابتکاری مردم در جهت پیشگیری از بیماری کرونا ایجاد تونل گندزدایی در ورودی شهر بود که تنها در دیلم بر پا شد.

زنده‌بودی اضافه کرد: روند بیماری کرونا در شهرستان دیلم نزولی بوده و همچنان باید پای‌کار بود و از افزایش آمار جلوگیری کرد.

وی رعایت پروتکل‌های بهداشتی در ادارات را بین ۹۰ تا ۱۰۰ درصد، تعداد بازدید از اماکن با همکاری جمعیت هلال‌احمر را ۶۰۰ مورد دانست.

رییس شبکه بهداشت و درمان شهرستان دیلم گفت: تعداد اخطاریه‌ها ۲۱ مورد و پلمب سه باب از صنوف مختلف بوده و تعداد ۳۰ تیم‌ درگیر در طرح شهید سلیمانی اعم از رهگیری، مراقبتی، نظارت و حمایتی در شهرستان دیلم مشغول به ارائه خدمت هستند.

انتهای پیام/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول